جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
چهاردهمین فراخوان آثار

حوزه/ چهاردهمين فراخوان آثار پژوهشي حوزه علميه خراسان ويژه اساتيد و طلاب این حوزه برای سال تحصيلي ۹۸-۹۷ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، چهاردهمين فراخوان آثار پژوهشي حوزه علميه خراسان ويژه اساتيد و طلاب این حوزه به همت معاونت پژوهش برای سال تحصيلي 98-97 اعلام شد.
این فراخوان به منظور گسترش فرهنگ پژوهش وپژوهش محور شدن آموزش در حوزه علميه خراسان، زمينه‌سازي و ايجاد فرصت براي ارتقاء، تقويت و توسعه علوم اسلامی، معرفي توان علمي اين حوزه  در عرصه علوم اسلامي، شناسايي و معرفي آثار، تمهيد شرايط مناسب براي تشويق و هدايت استعدادهاي جوان حوزوي به انجام پژوهش‌هاي ديني، کمک به بازاندیشی و بازخواني میراث فکری و علمی حوزه‌هاي علميه و جهت دهي به نويسندگان به مسائل داراي اولويت برپا می شود.

علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب كتاب، مقاله:، پايان‌نامه: (نمره بالاي 18همراه با ارائه گواهي دفاع)، طرح، ايده و نیز نرم افزارهاي پژوهشي ارائه دهند.

برای نخستین بار با توجه به فعالیت دو ساله هیئت های اندیشه ورز، معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان بخش ويژه فراخوان را با موضوعاتي مانند: «حوزه انقلابي»، «تحول در حوزه»، «مبانی فقهی اقتصاد اسلامی، رویکرد قواعد فقهیه در اقتصاد و بانکداری اسلامی»، «دین، هنر و رسانه»، «ادیان و مذاهب اسلامی»، «زن، خانواده و سبک زندگی اسلامی» و « دانش رجال و گستره آن و روش شناسی پژوهش های رجالی» برنامه ريزي  كرده است.

بر اساس این گزارش، آخرين مهلت ارسال آثار 1397/11/30 می باشد و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام در سامانه فراخوان به سايت حوزه علمیه خراسان به نشانی www.hozehkh.com مراجعه کنند.

 ثبت نام در دو مرحله انجام می شود که در مرحله اول ثبت نام اينترنتي از طريق سايت حوزه( بخش اعلانات) به نشانی: http://pajuhesh.hozehkh.com و سپس ورود به بخش سامانه فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان انجام می گردد و در مرحله دوم، ارائه اصلِ اثر (در قالب کتاب، پایان نامه، نرم افزار) به دبیرخانه آثار الزامي است و به ثبت نامی که اصل اثر به دبیرخانه ارائه نشود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

همچنین، طلاب تحت برنامه سطح 1و 2و 3 مدارس علميه برادران می بایست جهت ثبت نام و تحویل اثر، به مسئول پژوهش مدرسة محل تحصیل، مراجعه کنند.

آدرس دبيرخانه فراخوان آثار به نشانی مشهد مقدس، حرم مطهر، بست طبرسي، طبرسي1، مركز مديريت حوزه علميه خراسان، طبقه دوم، اتاق2/310، دبیرخانه آثار پژوهشی حوزه می باشد و برای کسب اطلاع تلفنی نیز برادران می توانند با شماره 32008165 -051  و خواهران با شماره 32008405-051 تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، براي پيگيري و اطلاع از وضعيت اثر ارسال شده، فقط از طريق سامانه فراخوان به نشانی: http://spnf.hozehkh.com اقدام کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha