جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کنفرانسی با عنوان"معامله قرن و راه ­های مقابله با عادی سازی روابط" در لبنان برگزار شد

حوزه/ کمیته اردوگاه های فلسطینی و جبهه مردمی آزادی فلسطین، کنفرانسی سیاسی با عنوان "معامله قرن و راه­ های مقابله با عادی سازی روابط با اسرائیل" در اردوگاه البداوی لبنان با حضور شاخه های مقاومت، کمیته های مردمی فلسطین، جنبش توحید اسلامی لبنان و احزاب ملی و اسلامی لبنان برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کمیته اردوگاه های فلسطینی و جبهه مردمی آزادی فلسطین، کنفرانسی سیاسی با عنوان "معامله قرن و راه­ های مقابله با عادی سازی روابط با اسرائیل" در اردوگاه البداوی لبنان با حضور شاخه های مقاومت، کمیته های مردمی فلسطین، جنبش توحید اسلامی لبنان و احزاب ملی و اسلامی لبنان برگزار کرد.

جهاد و تفنگ در رأس ابزار های مبارزه است

شیخ بلال شعبان رئیس جنبش توحید اسلامی لبنان در این مراسم در خصوص مقابله با رژیم اشغالگر غاصب از طریق تحریم مادی یا جهاد و جنگ یا مقابله تربیتی فکری و عملی سخن گفت و اشاره کرد: تمامی این راه ها از راه نابودی اشغالگری در سرزمین های ما امکان دارد.

وی ادامه داد: غرب بر دو بخش است؛ یکی غرب مردمی و دیگری غرب استعماری؛ غرب مردمی آن قشری هستند که با انقلاب فلسطینی همراه شدند و این ها از سرتاسر آمریکا، چین تا میانه اروپا هستند. امّا غرب استعماری نماینده یک نهاد سیاسی و نهاد امنیتی است.

شیخ شعبان تصریح کرد: جهاد و تفنگ در رأس ابزار های مبارزه است، امّا این ابزار به زیر شاخه های فرهنگی، ایمانی، فکری، تربیتی و اقتصادی تقسیم می شود، لذا ما باید بر اساس این موارد نسل های آینده را آماده کنیم تا پیروزی، عزت و آزادی تحقق یابد.

روحانی اهل سنت لبنان اشاره کرد: ما از معامله قرن ترسی نداریم؛ چرا که آن تنها یک خواب و خیالی است که تأثیری ندارد، ترس ما از تفرقه و چند دستگی میان خود ماست.

هدف از عادی سازی روابط حذف مسئله فلسطین و ابقای رژیم اسرائیل است

حمزه البشتاوی عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی به خطرات عادی سازی روابط با اسرائیل اشاره کرد و گفت: هدف از عادی سازی روابط، ترویج خرافات، اسطوره ها و ادعا های رژیم صهیونیستی، تأثیر بر اصول، مبانی و ارزش های ملی و قومی، اجرای شرط ها و دیکته های آمریکا، حذف مسئله و حقوق فلسطین، اختلاف افکنی، تشکیل ناتوی عربی اسرائیلی، گسترش فساد و مهاجرت است و به استمرار حضور رژیم اسرائیل در سرزمین فلسطین می انجامد.

راهپیمایی های بازگشت، پاسخی به معامله قرن و یهودی سازی قدس است

هانی ثوابته عضو کمیته مردمی آزادی فلسطین و مسئول رسانه ای راهپیمایی های بازگشت در سخنان خود به راه های مقابله با توجیه پروژه هایی که به دنبال حذف مسئله فلسطین و سازش هستند، اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن ملت فلسطین و پذیرش معامله قرن است.

وی تاکید کرد: راهپیمایی های بازگشت، پاسخی به معامله قرن است و ملت ما به خاطر آن مبارزه می کند، لذا ما باید در این شرایط به دقت در خصوص راه های مقابله با دشمن فکر کنیم؛ چرا که دشمن تنها به دنبال حذف مسئله فلسطین است.

عضو کمیته آزادی فلسطین همچنین به مسئله قدس، آوارگان، بازگشت ، انتقال سفارت آمریکا به قدس، یهودی سازی قدس، شهرک سازی، مصادره اموال مردم و تغییر نشانه های قدس، بازداشت و رنج های 8 میلیون آواره فلسطینی پرداخت.

وی اشاره کرد: راهپیمایی بازگشت در غزه در پاسخ به یهودی سازی قدس و انتقال سفارت آمریکا به قدس آغاز شد و ما تا پای جان در مقابل پروژه های دشمن می ایستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha