جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم دولابی ، عضو مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم گفت: دشمن با تشیع انگلیسی، حوزه های علمیه را برای دور کردن از نظام اسلامی نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد  حاج ابوالقاسم دولابی، عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع اساتید و کادر مدارس علمیه استان یزد، حوزه های علمیه را یکی از نهادهایی عنوان کرد که دشمن بر روی آن تمرکز کرده است تصریح کرد: با توجه به اهمیت حوزه های علمیه در سطح کشور و نقش موثر این نهاد، دشمن تمرکز خود را برروی این نهاد ارزشمند گذاشته تا بتواند بر نظام اسلامی ضربه وارد کند.

این مقام مسئول یکی از اصلی ترین نهادهای جریان ساز در حاکمیت دینی را حوزه‌های علمیه دانست و افزود: تلاش دشمن در راستای دور کردن حوزه های علمیه از حمایت از نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن برای اینکه بتواند حوزه های علمیه را با مشکل اساسی روبه رو کند از ابزارهای مختلفی استفاده می کند، اظهار داشت: تشیع انگلیسی یکی از ابزارهای خطرناک دشمن است که قصد دارند حوزه های علمیه را از نظام اسلامی دور کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جاج ابوالقاسم  اضافه کرد: تشیع انگلیسی یکی از جریان های خطرناکی است که متاسفانه امروزه سبب مشکلات بسیاری شده و نکته ای که در این مورد باید توجه شود، این است که این حجم از نقدینگی که در اختیار این جریان قرار گرفته قابل تصور نیست و به گونه ای فعالیت می کنند که اگر یک شبکه عادی می خواست اینگونه راه خود را ادامه دهد، در همان زمان های ابتدای فعالیتش ورشکست می شد ولی جریان تشیع انگلیسی که توسط دشمن راه اندازی شد از کشورهای تغذیه می شود که دنبال نابودی اسلام و انقلاب هستند.

 با بیان اینکه یکی از خلأهای حوزه‌های علمیه ورود به عرصه فقیه نظام‌های اجتماعی است، بیان کرد: امیدواریم که حوزه های علمیه بتوانند نقش اصلی خود را در جامعه به خوبی ایفا کنند، تا شاهد رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی باشیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha