جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مدیر روابط عمومی اوقاف استان البرز گفت: از ظرفیت فضای مجازی به منظور تبلیغ وقف و فعالیت بقاع متبرکه در استان البرز استفاده حداکثری صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، علی اکبری در نشست هیئت اندیشه ورز مدیران روابط عمومی اوقاف ۶ استان که به میزبانی اوقاف استان قم برگزار شد، با اشاره به شرایط هر استان در زمینه اقدامات ترویجی و تبلیغی ابراز کرد: با توجه به وضعیت استان البرز که شاهراه ارتباطی ۱۳ استان به شمار می‌رود، تبلیغات محیطی از سوی اوقاف استان در دستور کار قرار گرفته است.
 

*استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغات مربوط به بقاع متبرکه
وی افزود: استفاده از ظرفیت جاده زیبای چالوس یکی از راهکارها در این زمینه محسوب می‌شود همچنین در جاده‌های منتهی به تهران و قزوین هم تبلیغات خوبی داشته‌ایم که در قالب‌های مفهومی بوده‌اند.

مدیر روابط عمومی اوقاف استان البرز با اشاره به اقدامات مربوط به بقاع متبرکه در این استان، خاطرنشان کرد: برای این مسئله از پتانسیل شبکه‌های اجتماعی تعاملی در فضای مجازی استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: رابطان روابط عمومی در فضای مجازی با محوریت بقاع متبرکه فعالیت گسترده‌ای دارند و نشریات داخلی برای بسیاری از حرم‌های مطهر امامزادگان منتشر می‌شود.

علی اکبری تصریح کرد: گروه‌های نمایشی و هنری متشکل از نوجوانان بقاع متبرکه مختلف در سطح استان فعالیت دارند و توانسته‌اند در مجامع هنری و فرهنگی بدرخشند.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha