جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان

حوزه/ سید قاسم شمسی در بیانیه ای بمناسبت سومین سالگرد شهادت شهید آیت الله شیخ نمر گفت: استعمار جهانی از ترس انقلاب اسلامی به دنبال ساکت کردند رهبران آزادی خواهان جهان هستند و شهادت شهید نمر هم به همین علت بود اما خون شهید آیت الله نمر باعث نابودی آل سعود خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید قاسم شمسی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در بیانیه ای به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید آیت الله شیخ نمر، گفت: استعمار جهانی از ترس انقلاب اسلامی به دنبال ساکت کردن رهبران آزادی خواهان جهان هستند و استعمار همیشه علیه مقاومت و آزادی خواهان توطئه کرده است و به شهادت رساندن شهید نمر نیز از بدترین جنایت های استعمار جهانی بود اما خون شهید آیت الله نمر باعث نابودی آل سعود خواهد شد.

وی افزود: تنها جرم شهید شیخ نمر این بود که برای گرفتن حقوق بشر فعالیت می‌کرد و علیه ظلم و ظالمان سخن می گفت، با قتل شیخ نمر و هزاران آزادی خواه در عربستان اکنون یک پرونده سیاه تاریخی برای آل سعود درست شده است.

رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان اظهار داشت: دشمنان اسلام باید بدانند که علمای مکتب اهل بیت(ع) هیچ وقت از شهادت در راه خداوند نمی ترسند، روحانیون و پیروان مکتب اهل بیت (ع) همیشه علیه مستکبرین جهان و کودک کشان آل سعود جنایتکار خواهند ایستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha