جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علميه الزهرا(س) كلاردشت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) کلاردشت گفت: در عصر کنونی توقع مردم از حوزه های علمیه خیلی بالاست، به همین خاطر شما طلاب باید با همکاری سایر موسسات فرهنگی و علمی به خصوص دانشگاه ها در جهت یک هدف یعنی انس بیشتر مردم با خدا و تربیت انسان‌های صالح تلاش کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه»، خانم بحر کاظمی در نشست گفتمان دینی با موضوع «انس با خدا، گمشده امروز بشر»، در جمع مسئولین، دانشجویان و خواهران طلبه كلاردشت بیان کرد: مقام انس با خدا، موقعیت و جایگاه ویژه ای است که رسیدن به آن مقام در توانایی هر کسی نیست؛ چراکه مستلزم تلاش، مجاهدات و اخلاص است.

وی افزود: کسی که طالب رسیدن به مقام انس با خدا است، باید چند مرحله را پشت سر بگذارد كه از جمله آن مي توان به طلب و خواستن، محبت و دوستی و ذکر و یاد خدا اشاره كرد.

کاظمی تصریح کرد: هدف از برگزاری این گفتمان دینی، تعامل بیشتر طلاب و دانشجویان در مسئله انس جوامع بشری با خدا به عنوان گمشده نسل امروز است، لذا باید رسالت هایمان را جدی بگیریم و در راه تحقق این امر تلاش کرده و از ظرفیت‌های همدیگر استفاده کنیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران کلاردشت ادامه داد: در حال حاضر دشمنان ايران اسلامي با توجه به سوابق درخشان حوزه هاي علميه در آگاهي بخشي مردم جامعه نسبت به توطئه هاي آنان، به دنيال تضعيف اين پايگاه مردمي و قطع ارتباط آن با نهادهاي انقلابي و علمي به خصوص دانشگاه ها هستند، لذا بايد بيشتر مراقب نقشه هاي دشمنان باشيم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در عصر کنونی توقع مردم از حوزه های علمیه خیلی بالاست، به همین خاطر شما طلاب باید با همکاری سایر موسسات فرهنگی و علمی به خصوص دانشگاه ها در جهت یک هدف یعنی انس بیشتر مردم با خدا و تربیت انسان‌های صالح تلاش کنید.

 انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha