چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مسجدی در سنگاپور، هر هفته شربت نذری به رهگذران می دهد

حوزه/ مسجدی در غرب جورون در کشور سنگاپور، در اقدامی میان ادیانی و خیرانه اقدام به دادن شربت و آبمیوه رایگان و نذری به رهگذران کرده که این عمل تحسین های گسترده ای از سوی کاربران اینترنتی را منجر شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از theindependent، مسجد المومنین که در غرب جورون در سنگاپور واقع شده، در جدیدترین اقدام صلح طلبانه و خیرانه و به هدف ایجاد پل میان ادیانی، هر جمعه پس از نماز، شربت و آبمیوه رایگان و نذری به مردم عادی و نمازگزاران می دهد و قرار است تا چند هفته آینده این مراسم نذری ادامه داشته باشد.

به گفته مسجدی ها تا چند هفته آینده، رهگذرانی که از روبروی این مکان عبادی اسلامی عبور می کنند، میهمان شربت های خنک در دمای گرم سنگاپور در این فصل سال هستند، مسجد خبر این ابتکار جدید را در صفحه فیس بوک منتشر کرده که در نتیجه شاهد تشویق ها و تمجیدهای گسترده ای از سوی مردم و کاربران شبکه های  اجتماعی بوده است.

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی با نام سارا سلا در کامنت هایش از مسجد به خاطر این ابتکار جدید قدردانی کرده و از دیگر مساجد و مراکز دینی خواسته پیرو راه این نهاد باشند، کریستین می یک مسیحی آرزوی برکات فراوان برای مسجد کرده است.

گفتنی است مسجد المومنین در سنگاپور پیش از این نیز فعالیت های بشردوستانه متعددی داشته و هر چند وقت یک بار به مردم نذری می دهد. یک هفته پیش این مسجد میوه های رایگان به رهگذران داده و در پست فیس بوکی شان نوشته بودند: در این روز پربرکت ما بشقاب های میوه مان را با دوستان و جامعه دوست داشتنی مان تقسیم می کنیم. میوه های لذیذ و سالم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha