جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 انجمن علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن در استان تعز یمن کنفرانسی با عنوان "اهمیت آگاهی از اسلوب های متجاوزان در گمراه کردن مردم" برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن در استان تعز یمن، کنفرانسی با عنوان "اهمیت آگاهی از اسلوب های متجاوزان در گمراه کردن مردم" برگزار کرد.

رسانه های دشمن حقایق را تحریف می کنند

در این کنفرانس که تعدادی از علما، خطبا و مبلغین حضور داشتند، شیخ احمد النهاری به اهمیت مبارزه با حملاتی که در جهت گمراه کردن افکار عمومی و تحریف حقایق از سوی رسانه های دشمن انجام می گیرد، اشاره کرد.

وی بر ضرورت مقابله با حوادث دروغی که رسانه های دشمن می سازد و آشکار کردن حقیقت این دروغ ها برای افکار عمومی، رساندن پیام مردم یمن و رنج هایی که در پی حمله متجاوزین و محاصره جنایتکارانه تحمل می کنند به گوش همه، تاکید کرد.

 بیانیه ای که در این کنفرانس صادر شد بر اهمیت آگاهی جامعه و افزایش تلاش ها در مقابل وسایل تحریف کننده و گمراه کننده و ناکام گذاشتن توطئه هایی که جبهه داخلی را مورد هدف قرار می دهد، تاکید کرد.

در این نشست که انجمن علمای یمن و علمای تصوف حضور داشتند، بهبود روابط دینی و برادری میان این دو و حرکت در مسیر حضرت محمد مصطفی(ص) بررسی شد.

شیخ خالد موسی از همکاری علمای صوفی و نقش آنان در مبارزه با اندیشه وهابی تشکر و بر اهمیت درس گیری از سیره و شیوه رسول اکرم(ص) در برادری، همبستگی و دوری از خشونت تاکید کرد و خواستار تقویت روابط و وحدت در افکار شد.

متجاوزین سعودی در پی کاشتن اندیشه وهابی است

شیخ طه الحاضری اشاره کرد: وهابیت از طریق افکار ویرانگی که اسلام از آن بریء است، برای از هم­گسستگی و فروپاشی جوامع تلاش می کند.

وی تاکید کرد: متجاوزین سعودی و مزدوران آن برای کاشتن اندیشه وهابی در جهت دستیازی به کرامت و استقرار یمن تلاش می کنند، لذا باید در برابر ابزار ها و دنباله های رژیم صهیونیستی ایستاد و وحدت کلمه داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha