پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه بهشهر

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که این گونه تحریم و تهدید هیچ اثری بر اراده یک ملت مقاوم و ولایت مدار نخواهد داشت، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران همه موانع پیش روی را وحدت و همبستگی ملی پشت سر خواهند گذاشت.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، به تلاش دشمنان در جهت تضعیف نظام اسلامی در آستانه دهه چهارم انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان ملت ایران چشم دیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی را ندارند.

وی با بیان این که نظام اسلامی در سایه تحریم چهل ساله آمریکا و سایر کشورهای غربی امروز به کشوری قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل شده است، افزود: تحریم های چهل ساله دشمنان توانست مانع پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در عرصه های مختلف شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران همه مشکلات و سختی ها را با وحدت و همبستگی پشت سر گذاشتند، گفت: وحدت ملی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران در چهار دهه اخیر بوده است.

امام جمعه بهشهر با بیان این که مشکلات و فشارها نمی تواند ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی را از مسیر انقلاب منحرف کند، گفت: این مردم ثابت کردند تا آخرین لحظه پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی خواهند ماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن به خیال خام خود فکر می کند با فشارهای اقتصادی می تواند ملت ایران را از مسیر انقلاب خارج کند، بیان داشت: این انقلاب، نظام و کشور متعلق به ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی دارد و با تبعیت از مقام معظم رهبری و همبستگی ملی همه مشکلات را پشت سر خواهند گذاشت.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که مردم کشورمان هیچ گاه نخواهند گذاشت مشکلات اقتصادی موجب نفوذ و سوء استفاده دشمنان آنها شوند، خاطرنشان کرد: در حالی مقامات آمریکایی بیان می کنند که تحریم ها تأثیر منفی در زندگی مردم ندارند که مردم هدف اصلی تحریم های آنها هستند.

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که این گونه تحریم ها و تهدید هیچ اثری بر اراده یک ملت مقاوم و ولایت مدار نخواهد داشت، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران همه موانع پیش روی را وحدت و همبستگی ملی پشت سر خواهند گذاشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و نظام اسلامی در میان مردم است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که ایران اسلامی در چهار دهه اخیر به یک پیشرفت خیره کننده ای در عرصه های مهم علمی، نظامی، آموزشی و پزشکی دست پیدا کرده است.

وی با اشاره به این که امروز هیچ قدرتی نمی تواند مانع پیشرفت و توسعه کشور در ابعاد مختلف شود، بیان داشت: کشور باید تکیه بر توان و ظرفیت داخلی قادر خواهد بود از همه تحریم ها و تهدید های دشمن را به راحتی عبور کند و کشور را در مسیر پیشرفت سوق دهد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha