جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور حجت الاسلام والمسلمین صدیقی  در بهشت زهرا(س) تهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با حضور در سازمان بهشت زهرا(س) تهران، ضمن زیارت قبور شهدا، در جمع مدیران و کارکنان این سازمان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امروز با حضور در سازمان بهشت زهرا(س) تهران، ضمن زیارت قبور شهدا، در جمع مدیران و کارکنان این سازمان حضور یافت.

وی با تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان سازمان بهشت زهرا(س)، گفت: در خدمت به مردم تنها نمره قبولی را در نظر نداشته باشید بلکه باید سعی کنید ممتازترین باشید.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: ما از بین خوب و خوب تر باید خوب ترین باشیم. هر کسی باید در نماز و مناجات خود خوب ترین باشد. در پدر بودن و همسر بودن باید بهترین باشد. بخصوص در خدمت به مردم باید بهترین باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی افزود: خدا برای شما یک فضایی را بوجود آورده که باید سعه صدر داشته باشید و در مواجهه با افراد مصیبت زده و داغ دیده که در حالت عادی نیستند و در سوگ عزیزان خود هستند باید موجب آرامش آن ها باشید.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی تهران بیان داشت: وقتی افراد مصیبت دیده این فضای صمیمی و الهی شما را می ببینند که چطور بندگان خدا را به سرای ابدی بدرقه می کنید و تابلوی بهشت را به آنان نشان می دهید، خود بخود آرام می شوند و به شما اعتماد می کنند و اعتماد به شما در واقع اعتماد به نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در پایان خاطرنشان کرد: خدا به شما توفیق داده است تا کنار شهدا و امام شهیدان که اولیای الهی هستند به مردم خدمت کنید، به قول حضرت امام شهدا ذخایر عالم بقاء هستند و این شهدا جلال و آیینه خدا هستند و این مجموعه شهدا در این جا هستنند و حرم خدایند لذا این جا بارگاه بندگان صالح خدا است.

خبرنگار: سعید امیری

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha