پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کمیتیه ایجاد هماهنگی مجلس وحدت مسلمین پاکستان و حزب حاکم این کشور تشکیل شد

حوزه/ به دستور خصوصی عمران خان نخست وزیر پاکستان میان حزب شیعی مجلس وحدت مسلمین پاکستان و حزب تحریک انصاف یک کمیتیه شش نفری برای ایجاد هماهنگی تشکیل شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به دستور عمران خان نخست وزیر پاکستان میان حزب شیعی مجلس وحدت مسلمین پاکستان و حزب تحریک انصاف یک کمیتیه شش نفری برای ایجاد هماهنگی تشکیل شد.

این کمیته برای هماهنگی بیشتر و استفاده از پیشنهادها برای حل مشکلات سیاسی و ملی این کشور و رسیدن به اهداف مشترک، ایجاد هماهنگی در اقدامات عملی و رفع موانع تشکیل شده است.

در این کمیته از طرف حزب جنبش انصاف حزب حاکم این کشور نعیم الحق معاون نخست وزیر، علی حیدر زیدی وزیر امور دریانوردی پاکستان، اعجاز چوهدری عضو ارشد حزب جنبش انصاف و از طرف مجلس وحدت مسلمین سید ناصر عباس شیرازی معاون دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، سید اسد عباس نقوی دبیر امور سیاسی و محسن شهریار معاون دبیر امور سیاسی مجلس وحدت مسلمین پاکستان عضو این کمیته هستند.

از سوی دیگر حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان هم تشکیل این کمیته را خوش آیند خوانده و برای رسیدن به اهداف مشترک اظهار امیدواری کرد.

 

گفتنی است عمران خان نخست وزیر کنونی پاکستان در جریان انتخابات مجلس پاکستان با حزب مجلس وحدت مسلمین ائتلاف کرده بود و طبق اعلام حزب مجلس وحدت مسلمین 90 درصد کاندیدای حزب جنبش انصاف در این انتخابات پیروز شدند و در پاکستان دولت تشکیل داده است و پس از تشکیل دولت تا کنون حزب حاکم پاکستان تعامل خوبی با احزاب شیعی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha