شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: خروج از تلگرام، زمینه را برای ورود دشمن باز کرد و باعث خروج نیروهای ارزشی و انقلابی از این فضا شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، شامگاه روز پنجشنبه، در آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان آذربایجان‌شرقی که در پردیس سینمایی قدس تبریز برگزار شد، گفت: اصحاب رسانه باید در راستای ایجاد امید در بین مردم تلاش کرده و کاری کنند مردم نسبت به آینده خود امیدوار باشند.

وی با اشاره بر قابلیت‌های فضای مجازی، افزود: رسانه‌ها نقشی موثر در ایجاد نشاط در جامعه دارند که یکی از این رسانه‌های مهم و تاثیرگذار، فضای مجازی است. باید دقت‌های لازم را برای حضور و فعالیت در فضای مجازی داشته باشیم و مقابله با شبهات فکری دشمن را سرلوحه فعالیت خود در فضای مجازی قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: خروج از فضای مجازی و تلگرام، ورود بیشتر دشمن را به این فضا در پی داشت. خروج از تلگرام موجب کمرنگ شدن حضور نیروهای ارزشی و انقلابی در این فضا شد و زمینه را برای فعالیت بیشتر دشمن باز کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم مطالبه‌گری اهل قلم به جای تخریب را ضروری دانست و افزود: سؤالات و مسائل اصحاب رسانه باید با متانت و ادب مطرح شده و اجازه سو استفاده به دشمنان را ندهند.

وی بهترین جشن برای دهه انقلاب را تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم دانست و افزود: بصیرت مردم قم باعث شد تا مردم تبریز در چهلم قیام مردم قم یک حرکت طوفانی انجام دهند، بهتر است که ۴۰ روزی که تا ۲۹ بهمن، سالروز قیام مردم تبریز مانده است را به تبیین دستاوردهای انقلاب اختصاص دهیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha