جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله دین پرور

حوزه/ مدیر بنیاد بین المللی نهج البلاغه گفت: یکی از مسایلی که جزو مسلمات و انکارناپذیر است، پیشتازی روحانیت در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و به خصوص تداوم آن تا به امروز است.

حجت الاسلام و المسلمین دین پرور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نشان می دهد که انقلاب ما به تعبیر مقام معظم رهبری به یک بلوغ و شکوفایی خاصی رسیده است، اظهار داشت: آنچه مهم است این که همه ما بر حفظ و تقویت وحدت، همدلی و انسجام ملی در راستای حفظ و تقویت انقلاب اسلامی تاکید و اصرار بورزیم و بدانیم که در سایه وحدت و تبعیت از ولایت فقیه، دشمن نمی تواند به ما آسیبی برساند.

وی افزود: در مقطع حساس کنونی به خصوص همه ما باید حافظ و نگاهبان ارزش ها و دستاوردهای عظیم و پربرکت انقلاب اسلامی که با مجاهدت امام و علما و خون ها مطهر شهیدان به ثمر نشسته، باشیم و در تبعیت از ولایت فقیه تردیدی به خود راه ندهیم چرا که امام راحل فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

این استاد و محقق حوزوی همچنین تاکید کرد: از یاد نباید ببریم که انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی در جهان است که توانسته پوزه ابرقدرت های مستکبر را به خاک بماند و در عین حال هنوز هم با وجود مظلومیت به راه خود ادامه می دهد.

وی بیان داشت: نکته حایز اهمیت دیگر این است که ما باید دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را در چهل سالگی پیروزی انقلاب به نمایش بگذاریم و همه مراکز فرهنگی و حوزوی نیز باید چنین تلاش ارزنده ای داشته باشند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha