جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایت الله سید علی اصغر دستغیب

حوزه/ تولیت حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) از برگزاری نشست تولیت آستان ها و اعتاب مقدسه ایران، عراق و سوریه، در آینده خبر داد.

آیت الله دستغیب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری اجلاسیه نمایندگان اعتاب مقدسه در شیراز، اظهار داشت: این جلسه در راستای اهدافی که برای تجمع تولیت آستان ها و اعتاب مقدسه در ایران، عراق و سوریه در آینده است، برگزار شد.

وی به برگزاری نشست اعتاب مقدسه عراق، سوریه و ایران اشاره کرد و افزود: همه برنامه ریزی ها، تهیه و تنظیم اموری که باید در جلسات تولیت ها مطرح شود در اجلاسیه نمایندگان اعتاب صورت می گیرد، بنابراین کار نمایندگان بسیار سنگین است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امیدواریم خداوند متعال همه ما را موفق بدارد تا بتوانیم از ظرفیت های آستان های مقدس و حرم های مطهر چه در سراسر ایران و چه در عراق و سوریه بهترین بهره برداری را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون فرصت مغتنمی است که همه باید تلاش کنیم تا به نتایج مطلوب و عالی برسیم.

آیت الله دستغیب ابراز کرد:  در راستای اهدافی که وجود دارد می توانیم از وجود عموم مردم و خواصی که می توانند در این رابطه پیشنهادهایی داشته باشند استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دبیر خانه برگزاری اجلاسیه اعتاب مقدس نیز در مشهد مقدس در جوار حرم مطهر علی بن موسی رضا(ع) قرار دارد، عنوان کرد: از همه دعوت می کنیم تا در صورت ارائه پیشنهاد و نظرات خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha