جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زهرا جعفری حافظ قرآن

حوزه/ استادم مرحوم حاج آقا غفرانیان بود که فوت کردند و من حس می کنم مدیون ایشان هستم که کمکم کرد و به نظرم اساتید قرآنی برای خود بهترین باقیات‌الصالحات را برجای می گذارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، زهرا جعفری حافظ کل قرآن کریم، ۱۲ ساله از استان آذربایجان شرقی(تبریز) که در مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) شرکت کرده بود، گفت:‌ از پنج ونیم سالگی شروع به حفظ قرآن کردم و پیش از هشت سالگی به فضل الهی حافظ کل قرآن شدم.

وی افزود: پدر و مادرم در حافظ شدن من خیلی تاثیر داشتند و کمک کردند و از اینجا دست مادرم را می بوسم خیلی زحمت کشیدند، روزی یک صفحه با سی دی حفظ می کردم و هفته ای یکی دو بار می رفتیم کلاس تحویل می دادم و پدرم هم در بیرون از منزل کار می کرد و وضعیت مالی مان را درست می کرد.

وی بیان کرد: استادم مرحوم حاج آقا غفرانیان بود که فوت کردند و من حس می کنم مدیون ایشان هستم که کمکم کرد و به نظرم اساتید قرآنی برای خود بهترین باقیات‌الصالحات را برجای می گذارند.

این حافظ خردسال قرآن کریم با بیان اینکه حفظ قرآن اصلا به درسم آسیب نرسانده است، گفت: قرآن باعث شده که درسم خیلی خوب و از بقیه جلوتر است.

وی درباره مسابقات امام علی(ع) هم گفت: مکان، خدمات و پذیرایی در مسابقات امام علی(ع) خیلی عالی است ما یک شبانه روز در قم بودیم خیلی خوش گذشت باز هم در این مسابقات شرکت می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha