جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ارزیابی اساتید متقاضی تدریس در مدارس علمیه خواهران هرمزگان

حوزه/ خانم تركان از برگزاري ارزیابی اساتید متقاضی تدریس در مدارس علمیه خواهران در مديريت حوزه علميه خواهران استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از هرمزگان، خانم معصومه تركان در حاشيه برگزاري جلسه ارزيابي اساتيد، گفت: جلسه بررسی و ارزیابی اساتید متقاضی تدریس در مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان، با حضور اساتيد ارزياب حجت الاسلام و المسلمين محمد عبادي زاده و حجت الاسلام و المسلمين محمد داوري در مديريت استاني برگزار شد.

وی افزود: امروز 20 نفر از داوطلبان با مدرك كارشناسي ارشد برای تدریس در مقطع سطح 2 در حوزه علمیه خواهران در حال ارزيابي هستند.

خانم تركان با بیان این که اساتيد ارزيابي شده در هفت مدرسه علميه خواهران استان مشغول به تدريس خواهند شد، خاطر نشان شد: ارزیابی اساتيد به مدت دو روز در دو نوبت صبح و عصر در مديريت حوزه علميه خواهران استان هرمزگان برگزار مي شود.

وي تصريح کرد: متقاضیان تدریس در گرایش هاي مختلف فقه و اصول، تفسیر، علوم بلاغي، علوم قرآني، عقاید و کلام، ادبیات عرب، فلسفه و منطق، تاريخ تحليلي، تاريخ معاصر، تاريخ اسلام، اخلاق، زن در اسلام، نظام خانواده، فرق و مذاهب مورد ارزیابی قرار مي گيرند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان با بيان اينكه جلسه ارزیابی متقاضیان در دو بخش علمی و مهارتی انجام مي گيرد، گفت: اساتید ضمن ارزیابی علمی، به تدریس آزمایشی سرفصل های تعیین شده نیز پرداختند تا علاوه بر مشخص شدن سطح علمی، میزان تسلط بر متن و موضوع، فن بیان، مهارت های تدریسی، نحوه ارتباط با مخاطب اين اساتيد نيز مشخص شود.

وی در پایان با بيان اينكه اساتيد ارزيابي شده به درخواست نياز مدارس مورد ارزيابي قرار مي گيرند، خاطر نشان شد: نتیجه ارزیابی پس از ثبت اطلاعات در سامانه اساتید مركز مديريت حوزه هاي علميه خواهران در ترم جديد سال جاري در مدارس علميه مورد نظر مشغول به تدريس خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha