جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار جمعی از اساتید حوزه با آیت الله اعرافی

حوزه/ آیت الله اعرافی گفت: همه برنامه های متعدد و مهم و طراحی شده در همین مشکلات مالی و کمبود و امکانات است، سعی شده کمبود امکانات در مسیر پیشرفت حوزه خللی وارد نسازد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» آیت الله اعرافی امروز در دیدار جمعی از اساتید حوزه علمیه قم که در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، با اشاره به لزوم تحقق منویات رهبری معظم انقلاب و مراجع عظام در حوزه به لزوم توجه به منویات ولی امر مسلمین و مراجع عظام تاکید کرد.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به بعضی از برنامه ها و اقدامات انجام شده در مدیریت کلان حوزه ابراز داشت: برای طراحی جامع و برنامه ریزی کلان حوزه، هرآنچه در جامعه مدرسین و مجمع نمایندگان طلاب بوده است دیده شد و سعی شده، نگاه کلان جامع به خوبی مدنظر قرار بگیرد و برای آینده ریل گذاری شود.

آیت الله اعرافی با بیان این که همه برنامه های  متعدد و مهم و طراحی شده در همین مشکلات مالی و کمبود و امکانات بوده است سعی شده، کمبود امکانات در مسیر پیشرفت حوزه خللی وارد نسازد، خاطر نشان ساخت: طرح هایی که برای پیشرفت همه جانبه حوزه در نظر گرفته شده است، بر اساس حوزه انقلابی مبنای دقیق و جامع می باشد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان چهار شاخصه حوزه انقلابی خاطر نشان ساخت: حوزه ای انقلابی است که بتواند برای اداره خوب جامعه  تولید فکر و محتوا کند؛ کادری بسازد که پاسخگوی همه نیازها باشد؛ گفتمان تمدنی و نوینی که امام راحل(ره) برای مقابله با مستکبرین عالم بنا نهادند را تبیین و ترویج کند و در نهایت نیز در مقام عمل در مسیر  تقویت انقلاب اسلامی، رهبری حمایتگر باشد.

خاطرنشان می شود: اساتید حاضر در این دیدار، به دیدگاه های خود درباره حوزه های علمیه و مسائل آموزشی و پژوهشی آن پرداختند.

 

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha