پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار امام جمعه موقت تهران با آیت الله جعفری

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: نسل اول ائمه جمعه کشور در جریان شکل‎گیری انقلاب و پیشبرد آن سهیم بودند و عظمت این نهضت را به خوبی درک می‎کنند و در همه این سال‎ها با زندگی پاک و انس با مردم، انقلاب را زنده نگه داشته اند، لذا بر ماست که قدردان این سرمایه ها و ادامه دهنده راه آن‎ها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در دیدار با آیت الله جعفری، رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمان گفت: امروزه در ۹۰۰ شهر از کشور نماز جمعه برگزار میشود که سرمایه اصلی این برکت نسل اول ائمه جمعه و بزرگانی بودند که وارد میدان شدند و برخی به شرف شهادت رسیدند و برخی هم مانند آیت الله جعفری در این سنگر ایستاند و منشا خدمات و آثار متعددی شدند که این برای ما خیلی با ارزش است.

وی افزود: از خصوصیات نسل اول ائمه جمعه کشور همچون آیت الله جعفری این است که خود در جریان شکلگیری انقلاب و پیشبرد آن سهیم بودند و عظمت این نهضت را به خوبی درک می‎کنند و در همه این سال‎ها با زندگی پاک  و انس با مردم، انقلاب را زنده نگه داشته اند، لذا بر ماست که  قدردان این سرمایه ها و ادامه دهنده راه آن‎ها باشیم.

در ادامه، آیت الله جعفری ضمن تشکر از حجت الاسالام والمسلمین حاج علی اکبری، حضور حجت الاسلام و المسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان را پربرکت دانست و گفت: حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با حضور خود در کرمان، برکات زیادی را برای استان به بار آوردند که این مسئله به خاطر عمل درستشان و اخلاق نیکوی ایشان است.

وی همچنین به حادثه رخ داده برای مدیر مدرسه علمیه معصومیه و صالحیه کرمان اشاره کرد و بیان داشت: حادثه رخ داده برای حجت الاسلام حاجی آبادی هم بر دل ما سنگینی میکند و ما از فیض روحانی دلسوز و خدوم محروم ماندیم.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha