پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
منصوری تبلیغاتl

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد از برگزاری ۴۰ گفتمان انقلابی دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد .

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان این مطلب گفت: این گفتمان ها در بخش های حوزوی، دانشگاهی و دانش آموزی با هدف تعمیق ارزش ها و آرمان های انقلابی، برای طلاب، دانشجویان و دانش آموزان برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه امسال همزمان با 40 سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های متعددی در مساجد شهری و روستایی خرم آباد برگزار می شود، یادآور شد: در تمام روستاهایی که از وجود روحانی مستقر بهره مند هستند، برنامه های فجر فاطمی با هدف تبیین و تشریح سبک زندگی فاطمی و بیان دستاوردها و ارزش های والای نظام اجراء خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه در ایام فجر فاطمی محافل انس با قرآن در مساجد روستایی و شهری برگزار خواهد شد، افزود: این محافل با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام منصوری در ادامه از برگزاری همایش بانوان فاطمی در خرم آباد خبر داد و گفت: این همایش در ایام فجر فاطمی با حضور بانوان فرهیخته خرم آباد با هدف تجدید پیمان با ارزش های سبک زندگی فاطمی و تببین اهداف انقلابی برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری همایش روحانیون و مبلغان در آستانه دهه فجر خبر داد و خاطر نشان کرد: این همایش نیز 5 بهمن ماه برای محتوا بخشی و تقسیم وظایف و رسالت های مبلغان در ایام فجر فاطمی برگزار خواهد شد .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد در پایان یادآور شد:گردهمایی مداحان هیات مذهبی هم اوایل بهمن ماه در خرم اباد با هدف تببین و تشریح رسالت های مداحی برای مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha