پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حمله کمیسر فلوریدا به نماینده مسلمان برایش دردسرساز شد!

حوزه/ کمیسرها، شهردار و همچنین مسلمانان شهر هالاندیل بیج خواستار عذرخواهی یا استعفای یک کمیسری شده اند که با گفته های اهانت آمیز علیه رشیده طلیب، خواستار حذف این نماینده مسلمان از کنگره آمریکا شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه» به نقل از nbcnews، یک کمیسر شهر فلوریدا در آمریکا، به سبب گفته های تهاجمی علیه رشیده طلیب، نماینده منتخب مسلمانان میشیگان در کنگره، در معرض استعفا قراردارد.

آنابل لیبما تائوب، از شهرستان هالاندیل بیچ ، هفته گذشته با امضای دادخواست اینترنتی خواستار حذف طلیب از کنگره شده بود. وی تصویری از این دادخواست را در صفحه فیس بوک خود منتشر ساخته و نوشته بود: من با افتخار امضاء می کنم. یک نمایند ضداسرائیلی عاشق حماس هیچ جایگاهی در دولت ما ندارد! او یک خطر محسوب می شود و از او بعید نمی دانم برای شهید شدن پایتخت را هم منفجر کند!

سخنان این کمیسر اسلام ستیز به قدری تند و خصومت آمیز بود که میشله لازارو، یک کمیسر دیگر این منطقه اعلام کرده قطعنامه ای برای محکوم کردن سخنان او تنظیم خواهد کرد.

لازارو در بیانیه ای که به خبرنگاران ارسال کرده نوشته است: هرچند دیگر کمیسرها به صورت جداگانه علیه سخنان نفرت انگیز و تعصب آمیز او اعلام موضع کرده اند، اما من بر این باور هستم که شهر باید عملا علیه او اقدام کند. ما باید به جامعه پیامی بفرستیم و نشان دهیم که چنین رفتارهایی تحمل نخواهند شد.

سابرینا جولانا شهردار این شهر نیز ضمن محکوم کردن گفته های این کمیسر گفته : «نظرات او به وضوح نژادپرستانه هستند و همان گفته های تفرقه آمیزی می باشند که شما از دونالد ترامپ انتظار دارید که که متاسفانه فرو می ریزند.

شهردار در ایمیلی به خبرگزاری ها، ضمن اینکه پیشنهاد کرده وی از مسلمانان عذرخواهی کند و با فعالیت های جوامع اسلامی تعامل داشته باشد، گفت: به عنوان یک کمیسر او منتخب شده و بایستی نماینده تمامی مردم شهر باشد. این یعنی تمامی ساکنان از جمله خواهران و برادران مسلمان. اگر او نمی تواند به تعهداتش برای خدمت  به همه ساکنان با احترام کامل عمل کند بایستی فورا استعفا دهد.

شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر)  شعبه فلوریدا نیز خواستار استفعای فوری این کمیسر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha