سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام انصاری

حجت الاسلام انصاری با بیان این که شهدا و خانواده آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند، خطاب به همسر شهید اسماعیلی، گفت: صبری که شما دارید، دست کم از شهادت نیست، درود بر شما بخاطر رسالتی که بر دوشتان بود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، فرمانده سپاه ناحیه بوشهر و مسئول نمایندگی ولی فقیه در این یگان با خانواده شهید روحانی نگهدار اسماعیلی دیدار کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر گفت: دیدار با خانواده شهدا از وظایف ماست و گرامیداشت یاد و خاطره آنها را نباید فراموش کنیم.

حجت الاسلام انصاری با بیان این که شهدا و خانواده آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند، خطاب به همسر شهید اسماعیلی گفت: صبری که شما دارید، دست کم از شهادت نیست، درود بر شما بخاطر رسالتی که بر دوشتان بود و آن را به خوبی انجام دادید و فرزندان موفقی را به جامعه تحویل دادید.

سرهنگ عبدالرضا دشتی، فرمانده ناحیه  سپاه شهرستان بوشهر نیز بیان کرد: ما به هر جایی که رسیدیم مدیون رشادت ها و جوانمردی های شهدای گرانقدر اسلام هستیم و ان شاءالله بتوانیم ادامه دهنده راه آن بزرگان باشیم.

 در ادامه، همسر شهید اسماعیلی درباره اشتیاق  همسرش به شهادت گفت: همسرم علاقه زیادی به شهادت داشت و همیشه از من و بچه‌ها می‌خواست که برایش دعا کنیم تا به آرزویش برسد.

 همسرشهید اضافه کرد: شهید اسماعیلی از من خواسته بود فرزندان را طوری تربیت کنم که خدمتگزاری را وظیفه خود بدانند و در راه اسلام و اهل بیت(ع) قدم بردارند، لذا من هم تمام سعی خود را کردم ان شاءالله خداوند و شهید بزرگوار از من راضی باشند. 

گفتنی است، شهید نگهدار اسماعیلی سرانجام در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به آرزوی دیرینه خود رسید و شهادت حسین گونه نصیبشان شد که پس از ۶ ماه مفقودالاثر بودن پیکرشان به خاک سپرده شد.

در پایان به پاس زحمات این بانوی صبور و بزرگوار، هدیه ای از طرف فرماندهی و مسئول نمایندگی سپاه بوشهر به او تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha