جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 شیخ محمد خضر عصفور عضو ارشد مجلس اسلامی علوی لبنان

حوزه/ شیخ محمد خضر عصفور عضو ارشد مجلس اسلامی علوی لبنان در رأس هیئتی برای بازدید از اوضاع علویون به استرالیا سفر کرده و با "ساوث ویلز" رئیس مجلس سنای ایالت "نیو" دیدار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد خضر عصفور عضو ارشد مجلس اسلامی علوی لبنان در رأس هیئتی برای بازدید از اوضاع علویون به استرالیا سفر کرده و با "ساوث ویلز" رئیس مجلس سنای ایالت نیو دیدار کرد.

وی در خصوص رسالت مجلس اسلامی علوی در گسترش فرهنگی گفتگو، تقریب و برادری اسلامی- مسیحی و دوری از اندیشه افراطی توضیحاتی ارائه داد و گفت: اندیشه افراطی تروریسمی ویرانگر در کشورهایمان به وجود آورده است و امتداد آن به سرتاسر جهان رسیده است.

شیخ خضر افزود: مفهوم انسانیت و تمدن، افراطی گری را نمی پذیرد و نیازمند فرهنگ گفتگو، احترام به رسالت ها، تقویت اعتدالگرایی و پذیرش هم نوعان است.

عضو مجلس اسلامی علوی تصریح کرد: این سفر برای بازدید از طایفه علویون در استرالیا و تقویت روابط و ارتباطات میان دو کشور است.

علویه یکی از فرقه های اسلامی است که بزرگ ترین اقلیت دینی سوریه را تشکیل می دهد و پیروانی در لبنان و ترکیه برخی کشورهای جهان دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha