جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیر عطاء الله جباری

کتاب ارزشمند «سرباز کوچک امام» نوشته فاطمه دوست‌کامی با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در قم نقد و بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین امیرعطاءالله جباری، مدیرکل کتابخانه های عمومی در همین خصوص در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به درپیش بودن چهل سالگی انقلاب و اهمیت گرامی‌داشت این دهه و معرفی قهرمانان و آزادگان واقعی سرزمین ایران اسلامی، این اداره کل با همکاری «مجموعه کتاب خوب» و بر اساس ماهیت و عملکرد فرهنگی خود، کتاب های مرتبط در حوزه انقلاب و چهره های شاخص انقلابیون را در قالب نقد و بررسی با حضور مسئولین، شهروندان عزیز، اهالی فرهنگ و قم و اعضای کتابخانه ها و ... برگزار می کند.

وی در ادامه شیوه های تاثیرگذار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را، زبان هنر همچون اجرای نمایش، معرفی کتاب در قالب رمان، داستان های کوتاه و اشعار مناسب عنوان کرد و افزود: این امر مهم در راستای تداوم و6 استحکام نهضت انقلاب اسلامی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آزادگان و حمایت و تشویقِ از نویسندگان انقلابی نیز است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری گفت: دشمن در این عصر از ناآگاهی و عدم مطالعه مردم در پیشبرد اهداف خود استفاده می کند و اگر نسبت به تاریخ پیش از انقلاب و پس از انقلاب مطالعه و آگاهی داشته باشیم و به امر کتاب و کتابخوانی که یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز به شمار می آید، توجه کنیم، بر توطئه های دشمن و رفع مشکلات فائق می آییم.

وی در خاتمه افزود: این نشست، پنجشنبه چهارم بهمن ماه ساعت 10 تا 12صبح با حضور نویسنده کتاب و مهدی طحانیان آزاده سرافراز ایران در تالا غدیر اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم واقع در خیابان ساحلی برگزار می شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha