پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حضرت زهرا(س)

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت:حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای حجاب و عفاف در تمامی زمان ها است و تنها راه نجات زنان جامعه اسلامی از ناهنجاری های اجتماعی پیروی از آن حضرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز در مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) که در مدرسه علمیه مولاوردیخان برگزار شد گفت: فضل خدای متعال از طریق حضرت فاطمه زهرا(س) به جهان بشریت شامل شده و مقام آن بانوی بی نظیر عالم خلقت برای کسی غیز از معصومین(ع) شناخته شده نیست.

وی با بیان این که سراسر زندگی آن حضرت، پیام برای ره پویان راه حقیقت بوده و صبر آن حضرت مثال زدنی است، تصریح کرد: همراهی با فقرا، زندگی کردن در سطح پایین ترین طبقات جامعه آن زمان و پاسخگو بودن به فقرا و نیازمندان کار سختی بود که آن بانوی گرامی همه آنها را انجام می کردند.

 مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که در حقیقت حضرت فاطمه زهرا(س) در پیشبرد مسئولیتهای رسالت و امامت سهم به سزایی داشتند، اظهار کرد: ایثار یکی از سرفصل های مهم کتاب زندگی این بانوی گرامی بوده و آن حضرت بهترین الگو برای حجاب و عفاف در تمامی زمان ها است و تنها راه نجات زنان جامعه اسلامی از ناهنجاری های اجتماعی پیروی از آن حضرت است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: تحقیق در مورد زندگی آن حضرت، راهگشایی برای انقلاب اسلامی و همه طبقات مخصوصا جوانان جامعه خواهد بود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha