جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، در آیین رونمایی از تولیدات رسانه ای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صدا و سیمای مرکز بوشهر، گفت: رسالت کنونی مردم و مسئولان یادآوری دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با محوریت افتخار به گذشته و امید به آینده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر،‌ تولیدات رسانه ای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صدا و سیمای مرکز بوشهر، با حضور آیت الله حسینی بوشهری عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز رونمایی شد.
 
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور در این مراسم، گفت: رسالت کنونی مردم و مسئولان یادآوری و تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با محوریت افتخار به گذشته و امید به آینده است.
 
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تولیدات رسانه ای صدا و سیما در سطح استانی و ملی و با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن، افزود: اگر چه دشمن از ابزارهای قوی برای جنگ رسانه ای در دست دارد، اما جمهوری اسلامی ایران هم با تمام توان و دست پر در این عرصه مقابل دشمن ایستاده و باید فضای تبلیغاتی را از دشمن بگیریم .
 
سید حسین ناظر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به پخش حدود 100 هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری، فضای مجازی، رادیو نما و سایر سامانه های رسانه ای، گفت: چهل مستند رسانه ای، 12 برنامه گفتگو محور و ترکیبی، چهل موشن گرافی با عنوان چهل برگ زرین، دو اثر موسیقی با عناوین مانا ایران و چهلمین سور از جمله این برنامه هاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha