جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خواهران

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری نشست های سبک زندگی فاطمی در مدارس علمیه این استان خبر داد.

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه سلسله نشست های سبک زندگی فاطمی با هدف ترویج و نهادینه کردن سیره زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) به صورت متناوب در مدارس علمبیه خواهران استان برگزار خواهد شد، افزود: این نشست ها از 6 بهمن ماه جاری با حضور طلاب، اساتید و کادر علمی آموزشی مدارس علمیه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نشست ها اساتید و کارشناسان اعزامی حوزه از قم، فضائل حضرت زهرا(س) را برای طلاب بیان می کنند، اظهار داشت: این نشست ها در محورهای، عفاف و حجاب، ساده زیستی، ولایت مداری، همسرداری و انفاق و بخشش حضرت فاطمه زهرا(س)برای طلاب و اساتید خواهر مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان نهادینه کردن سبک زندگی فاطمی و برشمردن فعالیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، با عنوان رسالت های شخصیت زن مسلمان را از دیگر اهداف برگزاری این نشست ها برشمرد.

عزیزی در ادامه از برگزاری کارگاه بانوان یاور نماز برای خواهران طلبه خبر داد و خاطر نشان کرد: در این کارگاه نیز خواهران نماز یاور آموزش های لازم را برای نهادینه کردن فرهنگ نماز در مدارس فرا گرفتند.

وی در پایان همچنین از برگزاری کارگاه قرائت اذکار نماز برای مربیان نهضت سوادآموزی خبر داد و گفت: در این کارگاه نیز طلاب آموزش های لازم را به مربیان سواد آموزی با هدف تصحیح قرائت صحیح اذکار نماز به سواد آموزان فرا گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha