سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجاب

حوزه/ گفتمان های حجاب و عفاف، به همت اساتید مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر و به صورت مستمر در مدارس شهرستان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام نادر سبزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری گفتمان های حجاب و عفاف و ارائه راهکارهای لازم برای تحکیم بنیان خانواده، گفت: تبلیغ و نهادینه کردن فرهنگ دینی نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقاء معنویت درونی جامعه دارد و در این راستا مبلغان باید رسالت خود را با اخلاص و سعه صدر انجام دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گفتمان های دوره ای حجاب و عفاف در مدارس شهرستان پلدختر به همت اساتید مدرسه علمیه امام رضا(ع) در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد: این گفتمان ها با محوریت بیانات مقام معظم رهبری با هدف ارائه راهکارهای تحکیم بنیان خانواده با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان در حال برگزاری است.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر، برگزاری کارگاه های ازدواج سالم و آسان، کارگاه های بصیرت افزایی با هدف مقابله با توطئه های دشمنان، دشمن شناسی و استکبار ستیزی را از دیگر کارگاههایی برشمرد که در مدارس شهرستان به همت مبلغان و طلاب در حال برگزای است.

حجت الاسلام سبزی در پایان از اجرای برنامه های فجر فاطمی در مدرسه علمیه امام رضا(ع) خبر داد و گفت: گفتمان های انقلابی، روایت خاطرات پیروزبان مبلغان، برگزاری همایش نقش طلاب و روحانیت در پیروزی انقلاب را از مهمترین برنامه های ایام الله دهه فجر برشمرد و یادآور شد: این برنامه ها با هدف بیان دستاوردها و برکات نظام اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha