پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پیروزی انقلاب اسلامی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب با محوریت انقلاب فاطمی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهر چغادک، گفت: برای برگزاری هرچه بهتر مراسمات چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب کارگروه های مختلفی شکل گرفته است و برخی برنامه ها هم اجرا شده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اختصاص به دهه فجر نیست، ابراز داشت: این برنامه از چندی پیش آغاز شده و تا بعد از دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به مصادف بودن ایام دهه فجر و دهه دوم فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: انقلاب ما یک انقلاب حسینی و فاطمی است و باید برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب با محوریت انقلاب فاطمی برگزار شود.

امام جمعه چغادک سرآغاز انقلاب ها پس از انقلاب پیامبر(ص) را انقلاب فاطمی عنوان کرد و اظهار داشت: این انقلاب از آن به عنوان انقلاب 1440 ساله فاطمی یاد می شود، همان زمانی که حضرت فاطمه(س) از ولایت دفاع کرد.

حجت الاسلام خدری اضافه کرد: به عقیده تحلیل گران، انقلاب اسلامی تنها مبارزه با ظلم و ستم نبود بلکه این انقلاب بر مبنای دین و مبانی عمیقی که امام راحل داشت بوده است. در حرکت امام روشنفکری، دین و سنت را به همراه داشت و همه اینها مواردی است که امام(ره) از دین و تشیع گرفته بود.

امام جمعه چغادک بر لزوم معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: دشمن، دشنمی  تهاجم خود را همچنان دارد و نیز تحریم های خود را همچون گذشته اعمال می کند و سعی دارد تا به مردم از جهات مختلف فشار وارد کند و مردم ایران را نسبت به انقلاب و آینده آن ناامید سازد، در چنین شرایطی باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به همه آحاد جامعه معرفی شود تا مردم به به نعمت انقلاب اسلامی و ثمرات آن بیش از پیش پی ببرند.

گفتنی است، در این جلسه اعضا به ارائه برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب و نحوه برگزاری آن پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha