چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه/ معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور تصریح کرد: ترویج سبک زندگی دینی، نسخه مقابله با برنامه ها و طرح های دشمن در رابطه با زن و خانواده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» معصومه حکیمیان ، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در جلسه هم اندیشی با حضور جمعی از مسئولان رده های مختلف سپاه و بسیج استان قم با اشاره به این که امروزه یکی از اهداف مهم جنگ نرم فرهنگی دشمن، تضعیف جایگاه زن و نهاد خانواده است، اظهار داشت: در راستای مقابله با هدف و برنامه دشمن ما باید به دنبال تزکیه نفس و تقویت بُعد اخلاص و معنویت در جامعه باشیم و بدانیم که اگر به آموزه های ناب دینی تمسک بجوییم، دچار مشکل نمی شویم.

وی افزود: بی شک برای مقابله با معضلات و آسیب های فرهنگی و اجتماعی به خصوص در رابطه با مساله زنان می بایست فراتر از نشست ها و سخنرانی ها با هم افزایی و کار جهادی و مخلصانه عمل کرد.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور همچنین با تاکید بر لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه امروز گفت: ما با روحیه و تفکر بسیجی و جهادی می توانیم سبک زندگی برآمده از آموزه های اسلامی را در جامعه امروز نهادینه سازی کنیم و به این وسیله به مقابله با آسیب های زندگی مدرن غربی که متاسفانه بخشی از جامعه ما به آن دچار شده بپردازیم.

وی با اشاره به فرازهایی از بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص مساله مهم زن و خانواده، خاطرنشان کرد: یکی از کلیدی ترین مطالبات مقام معظم رهبری در این بخش این است که ما با تکیه بر اخلاق دینی و تهذیب نفس و نیز کار مخلصانه برای خدا به تربیت نسل جدید و به ویژه دختران بپردازیم.

حکیمیان همچنین با بیان این که یکی از شهرهای بسیار مهم در رشد و تعالی فرهنگی و ترویج سبک زندگی اسلامی با محوریت تعالی خانواده، شهر مقدس قم است، افزود: باید به زنان و دختران آموزش داد که چگونه بر اساس سبک زندگی اسلامی رفتار کرده و حضور خود را در نهاد خانواده بر اساس آموزه های اهل بیت و سیره حضرت زهرا(س) پررنگ و اثرگذار نمایند.

۳۱۳/۸

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha