جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام سید محمد صدری، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت امیرالمومنین(ع)

حوزه/ امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه روحانیت تا آخرین نفس پای آرمان های اسلام و انقلاب ایستاده است، تصریح کرد: تقدیم شهدا و ایثارگری های روحانیت در همه برهه ها گواه این ادعا و ایثارگری ها است .

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امروز در مراسم گرامیداشت مرحوم حجت الاسلام سید محمد صدری، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت امیرالمومنین(ع) و امام جماعت مسجد حضرت صاحب الزمان(عج)، در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان اینکه حوزه های علمیه و روحانیت در طول سال های مبارزه با حکومت طاغوت رسالت خود را به نحو احسن انجام دادند، بیان داشت روحانیت بعد از پیروزی انقلاب در دوران دفاع مقدس و تثبیت و صیانت از نظام نیز در صحنه حاضر بوده و همواره دِین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده است .

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه روحانیت تا آخرین نفس پای آرمان های اسلام و انقلاب ایستاده است، خاطر نشان کرد: تقدیم شهدا و ایثارگری های روحانیت در همه برهه ها گواه این ادعا و ایثارگری ها است .

وی با تاکید بر اینکه تاسیس نظام جمهوری اسلامی بودن مجاهدت و راهبری های حوزه های علمیه و علما به نتیجه نمی رسید، تصریح کرد: حوزه های علمیه نمی توانند خود را از نظام جدا بدانند، چرا که طلاب و روحانیون سربازان نظام جمهوری اسلامی هستند ‌.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه انقلابی گری، انقلابی بودن و انقلابی ماندن از رسالت های ویژه و بنیادی حوزه های علمیه در دفاع از آرمان های نظام است، گفت: حوزه های علمیه نمی توانند سکولار و نسبت به نظام و آینده نظام بی تفاوت باشند .

حجت الاسلام متقی نیا در پایان با اشاره به اینکه روحانیت و حوزه های علمیه همواره یار و یاور محرومان و اقشار ضعیف جامعه هستند، خاطرنشان کرد: توجه به محرومان از رسالت های ذاتی حوزه های علمیه است و در این راستا روحانیت همواره در صدد مقابله با زالوصفتان رباخوار بوده و هست.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره مدیر فقید مدرسه امیرالمومنین(ع) خرم آباد، گفت: مرحوم حجت الاسلام صدری همواره با تلاش و کوشش فراوان در تربیت طلابی مومن و انقلابی و همچنین تعمیق باورهای اعتقادی و انقلابی، رسالت خود را انجام داد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرد .

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه مرحوم حجت الاسلام صدری مردمی بود و همواره در خدمت رسانی به محرومان تلاش می کرد، افزود: آن روحانی مجاهد و پرتلاش همیشه در خدمت رسانی به مردم پیش قدم بود و در کنار مردم در حل مشکلات فعالیت تبلیغی خود را انجام می داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha