سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان بر ضرورت ترویج بصیرت انقلابی تاکید کرد و گفت: مبلغان در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی خدمات و دستاوردهای نظام را برای آحاد مردم بیان کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی لرستان که در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، با اشاره به اینکه خواهران مبلغه رسالت سنگینی در جامعه بر عهده دارند، گفت: خواهران مبلغه همواره با حضور در محافل و جلسات گوناگون بانوان، در راستای توسعه معارف دینی و تببین دستاوردهای انقلابی  رسالت خود را ایفا کرده و نقش بسزایی در بصیرت افزایی و روشنگری آحاد جامعه بویژه بانوان داشته اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان ادامه داد: تبیین مبانی انقلاب، بصیرت افزایی، تاثیر ولایت فقیه در استمرار نظام اسلامی و انقلاب، دشمن شناسی و استکبار ستیزی از سرفصل های مهم تبلیغ خواهران در ایام فجر فاطمی است.

وی با اشاره به اینکه خواهرن مبلغه رسالت سنگینی در ترویج معارف انسانی و اسلامی در بین خانواده ها به ویژه بانوان دارند، خاطر نشان کرد: مبلغان باید با اخلاص ،سعه صدر و دلسوزی در راستای گسترش معارف اخلاقی برای بقا و استحکام بنیان خانواده رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای تضعیف و فروپاشی نهاد خانواده به کار گرفته اند، یادآور شد: وظیفه خطیر خواهران مبلغه در مقابله با این هجمه ها روشنگری، بصیرت افزایی و تحکیم باورها و ارزش های دینی و اسلامی در بین خانواده ها است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه مبلغان از هر فرصتی برای تبیین و ترویج معارف اخلاقی اسلامی در جامعه بهره بگیرند، گفت: ضروری است مبلغان رسالت خود را در همه محافل  انجام دهند، تا شاهد گسترش و تعمیق باورهای اعتقادی و اخلاقی در جامعه باشیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم برای برگزاری برنامه های هدفمند فجر فاطمی امسال با همکاری و تعامل حوزه های علمیه خواهران و برادران انجام شده است، گفت: مبلغان در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی  خدمات و دستاوردهای نظام را برای آحاد مردم بیان کنند.

برپایه این گزارش، در پایان این جلسه مصوب شد مرکز خدمات حوزه علمیه استان فهرستی از خدمات و تسهیلات این مرکز را به اساتید و طلاب بصورت منسجم ارائه دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha