پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
چهارمین جشنواره ابوذر

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با بیان اینکه ۸۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، گفت: این آثار در قالب های یادداشت،‌خبر، ‌گزارش، عکس،‌ فیلم، ‌کاریکاتور، ‌موشن گرافی،‌ تیتر ‌و مستند به جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، عبدالله نجفی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد و گفت: این مراسم روز شنبه ۱۳ بهمن ماه در سالن همایش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر سخنرانان این مراسم را مسعود بصیری، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، ابراز داشت: این آثار در قالب های یادداشت،‌خبر، ‌گزارش، عکس،‌ فیلم، ‌کاریکاتور، ‌موشن گرافی،‌ تیتر ‌و مستند به جشنواره ارسال شده است و توسط داوران جشنواره بررسی شده است.

نجفی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه‌ها، ‌ارتباط بیشتر فعالان رسانه و همفکری برای حل معضلات،‌حساس کردن مسئولان نسبت به مسائل و دغدغه های مردم و تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha