جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نعمتی

حوزه/ حجت الاسلام عبدالحمید نعمتی از سوی نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین به عنوان رئیس مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی استان منصوب و از تلاش های حجت الاسلام ابوالقاسمی قدردانی شد.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه» از قزوین، در مراسم معارفه و تکریم رئیس مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی استان قزوین که در دفتر امام جمعه برگزارشد، حجت الاسلام عبدالحمید نعمتی ضمن قدرداین از تلاش های ارزشمند مدیران ودست اندرکاران این مرکز، گفت: خوشبختانه در گذشته این مرکز با حضور روحانیون خوشفکر برنامه ها و فعالیت های خوبی انجام شده که باید این برنامه ها به خوبی تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام نعمتی خاطرنشان کرد:آنچه که امروز باید شکرگزار این انقلاب اسلامی باشیم ،این است که شهدای انقلاب اسلامی رفتند تا این مسیر امروز به دست من و شما برسد که باید امانتدار و نگهبان خوبی باشیم.

وی اظهار کرد:این انقلاب اسلامی با همه دشمنی ها که از سوی استکبار جهانی علیه آرمان ها و اهداف متعالی اسلام طراحی و برنامه ریزی می شود، باز هم با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری وآحاد ملت ایران  اهداف آنان نقش بر آب می شود.

وی به برنامه های مرکز پاسخگویی به سوالات پرداخت و بیان کرد:استفاده از ظرفیت بالای پیشکسوتانی که در این مرکز صاحب ابتکارات و ایده های مختلف بودند و همچنین دعوت از چهره های ممتاز مبلغین حوزه علمیه قم در رابطه با مباحث معرفتی و بصیرتی که بخشی از برنامه های در دست اجرای این مرکز است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:تشکیل ستاد تربیت تعالی مبلغ در این مرکز، نشست های سبک زندگی، تربیت مبلغین در حوزه کودک و نوجوان، تربیت متخصصین و مبلغین حوزه علمیه در رابطه با مباحث د انشجویی و دانش آموزان، مساجد از دیگر برنامه های این مرکز می باشد.

یادآوری می شود حجت الاسلام زهرایی نیز به عنوان مسئول شورای سیاستگذاری مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی استان قزوین نیز معرفی شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha