شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام برفر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) گراش برگزاری جلسه امر به معروف و نهی از منکر را یکی از فعالیت های این مجموعه دانست و گفت: توجه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر موجب کاهش معضلات اخلاقی و آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

حجت الاسلام ابوذر برفر در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت های این مدرسه، اظهار داشت: برگزاری محفل انس با قرآن به صورت متدام از جمله برنامه های این مدرسه به شمار می رود.

 وی، حضور در منزل خانواده شهدا هر دو هفته یک بار و قرائت دعای توسل در منزل آنان را یکی دیگر از برنامه های مهم برشمرد و افزود: سرکشی از خانواده های شهدا یکی از وظایف مهم نه تنها برای روحانیون، بلکه برای اقشار مختلف است، به دلیل این که شهدا جان خود برای دفاع از اسلام و مهین فدا کرده اند و حداقل کار ممکن سرکشی از خانواده های آنان است.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) گراش ادامه داد: حضور طلاب در نماز عبادی سیاسی جمعه علاوه بر اجر معنوی سبب همبستگی و تعامل با مردم شهر نیز می شود.

وی، اهدای جوایز به طلاب برتر تهذیبی و آموزشی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: بعد از ارزیابی و گزینش طلاب برتر در بخش های تهذیبی و آموزشی، پایان هر ماه جوایزی به عنون شهریه ماهانه به آنان داده می شود.

حجت الاسلام برفر به برگزاری دروس اخلاق به صورت هفتگی اشاره و ابراز کرد: با توجه به اینکه کمال و سعادت حقیقی انسان در اخلاق نقش بسته است، از این رو طبق طرح جامع تهذیبی و تربیتی، دروس اخلاق را به صورت متدام با حضور اساتید برجسته اخلاق برگزار می کنیم.

وی از برگزاری کلاس آمادگی دفاعی ویژه طلاب خبر داد و افزود: این دوره با همکاری نهادهای مرتبط در سالن جلسات مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) گراش برگزاری جلسه امر به معروف و نهی از منکر با سخنرانی دبیر امر به معروف استان را یکی دیگر از فعالیت های این مدرسه برشمرد و خاطرنشان کرد: توجه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر موجب کاهش معضلات اخلاقی و آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha