پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 477736
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
مخراب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از اجرای طرح تهذیبی «محراب» در ۱۳ مدرسه علمیه این استان خبر داد .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه طرح «محراب» با هدف آموزش طلاب برای اشاعه فرهنگ نماز در مدارس علمیه استان در حال اجرا است، گفت: این طرح با همکاری و تعامل معاونت تهذیب حوزه علمیه و ستاد اقامه نماز استان برگزار شده که در آن طلاب زیر نظر اساتید مجرب احکام نماز و همچنین قرائت صحیح اذکار نماز را برای تبلیغ در جامعه فرا می گیرند تا در اشاعه  ترویج نماز اول وقت و صحیح به تبلیغ بپردازند.

وی ادامه داد: این طرح که به صورت کارگاه مهارتی کاربردی تبلیغ در حال اجرا است در 13 مدرسه علمیه استان برگزار شده و طلاب برای تبلیغ موثر و کارآمد فرهنگ نماز در جامعه در آن حضور یافته اند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه انگیزه سازی و شیوه های دعوت به نماز ازدیگر اهداف اجرای طرح محراب در مدارس علمیه است، خاطر نشان کرد:این طرح با استقبال خوب طلاب رو به رو شده است که امید می رود طلاب در اجرای تبلیغی این طرح در جامعه موفق شوند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در پایان آشنایی طلاب با آموزش صحیح قرائت اذکار نماز و همچتین زیبا خوانی را از دیگر اهداف برگزاری طرح محراب در مدارس علمیه برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha