جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ذوالنور

حوزه/ برخی افراد ، مسئولان fatf را امین می دانند؛ اما باید بگوییم رئیس fatf مسئول خزانه داری آمریکاست و هر برنامه ای که داشته باشیم، آنان خراب می نمایند؛ پس با این کنوانسیون ها کمک به وضع اقتصادی مملکت نکرده و اجرای تحریم ها را راحت تر می نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری در جلسه طلاب و فضلای اندیمشک که در مدرس صاحب الزمان(عج) قم برگزار شد، اظهار داشت: تفکری در کشور وجود دارد که باید کدخدا را داشت تا مشکلات حل شود و این افراد به زندگی دنیایی فکر کرده و از آرمان های انقلاب عدول کرده اند.

وی ابراز داشت: هر چیزی که در عادی سازی روابط ما با قدرت های بزرگ تأثیر دارد، درصدد انجام آن هستند و کاری به هزینه های آن ندارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: اگر 2030 را مقام معظم رهبری افشا نکرده بودند، گام های بدتر از آن در کشور اتفاق می افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری تصریح کرد: نگاه انقلاب این است که نظام جهانی، نظام سلطه و نظام قدرت های نامشروع و مظلوم کشی است؛ اما برخی مسئولان در مسیر رسیدن به غرب حرکت می کنند.

وی بیان داشت: سخن ما این است که اگر می خواهیم بر روی آرمان های خود بایستیم باید به اقتصاد مقاومتی رسیده و روی پای خود قرار بگیریم و بر آرمان های خود تکیه بزنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دورزدن تحریم ها شدنی است؛ اما برخی مسئولین این کارها را قبول ندارند و به دنبال وصل به غرب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری ابراز داشت: نظام سلطه ستون فقراتی دارد که کسی تردید ندارد این ستون، آمریکاست و ماهیچه ها و مفاصل آن انگلیس، آلمان، فرانسه، رژیم صهیونیستی و بدنه این نظام سلطه کشورهایی همچون اسپانیا، اتریش، هلند و ... هستند.

وی خاطرنشان ساخت: این کشورها کاملا در چارچوب نظام سلطه حرکت کرده و حلقه بعدی آنان، هضم شده های در نظام سلطه همچون بحرین، عربستان، امارات و ... هستند که اختیاری از خود نداشته و عامل و نوکر آنان می باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حلقه بعدی کشورهایی همچون ترکیه است که نه هضم در نظام سلطه است و نه در مقابل آن قرار دارد؛ به عنوان مثال این کشور جزو ائتلاف ضد تروریسم و داعش قرار می گیرد؛ اما در مقابل، پایگاه آموزشی داعش در ترکیه است و کارهای دیگری که انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری بیان داشت: وقتی مثلت ایران، سوریه و روسیه تشکیل می شود، ترکیه به ما می پیوندد؛ اما در مقابل می بینیم در ائتلاف های آنان نیز شرکت دارد.

وی اظهار داشت: ما در پاسخ به کسانی که این سوال را بیان می کنند که آیا ما تافته جدا بافته هستیم؟ باید بگوییم که آری؛ ما تافته جدا بافته هستیم؛ چون با بقیه فرق داشته و مدل آنان عمل نمی کنیم؛ چون مبنایی ارزشی و انقلابی داریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: از طرف دیگر، کشورهایی همچون چین، روسیه و ... در مقابل نظام سلطه قرار داشته و برای بالابردن خود تلاش می کنند؛ اما گاهی باهم توافقاتی نیز دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری خاطرنشان ساخت: برخی افراد  مسئولان fatf را امین می دانند؛ اما باید بگوییم رئیس fatf مسئول خزانه داری آمریکاست و هر برنامه ای که داشته باشیم، آنان خراب می نمایند؛ پس با این کنوانسیون ها کمک به وضع اقتصادی مملکت نکرده و اجرای تحریم ها را راحت تر می نماید.

وی تصریح کرد: در برجام اعلام کردند که در روز اول اجرای برجام تمام تحریم ها برداشته می شود و امروز به اینجا رسیدیم؛ اما وقتی اعلام می کنند ما با fatf تضمین نمی دهیم که مشکلی حل شود، دیگر چه خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز یارانه مشکلی از مردم حل نمی کند؛ چرا که در ابتدای واریز یارانه، مردم قریب به 40 دلار یارانه می گرفتند؛ اما امروز با حساب دلار 10 هزار تومانی، قریب به چهار و نیم دلار یارانه پرداخت می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری در پاسخ به این سوال که چرا بنزین در حال سهمیه بندی شدن است، اظهار داشت: امروز بیش از 30 درصد مردم کشور ماشین ندارند که با احتساب جمعیت، قریب به 27 میلیون نفر ماشین ندارد و چیزی حدود 60 درصد جمعیت کشور که 48 میلیون نفر می شوند، یک ماشین دارند و مابقی جمعیت کشور گاهی تا 15 پلاک فعال به نام آنان ثبت است که سهم بالایی از بنزین کشور را استفاده می نمایند.

وی ابراز داشت: این افراد از سهم و پول ملتی که حتی یک ماشین هم ندارند، استفاده کرده و بیت المال در حال تقسیم ناعادلانه است؛ اما وقتی سهمیه بندی شود و به هر نفر مثلا 30 لیتر در ماه داده شود، می تواند این بنزین را فروخته و از آن استفاده نماید.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha