سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب قزوین

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: پیشرفت و اعتلای کشور امروز توجه و بها دادن به نسل جوان، خصوصا در مدیریت های میانی و حتی کلان و سپردن امور اجرایی کشور به نسل سوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در جمع مردم ولایتمدار شهرستان تاکستان که در مسجد حجتی این شهر به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر برگزارشد، گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی با چهار نسل پیاپی مواجه بوده ایم که نسل اول آن در شکل گیری انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای تشکیل نظام اسلامی در ایران تلاش کرده و تحت رهبری حضرت امام خمینی(ره) موفق به انجام وظیفه اساسی خود شد.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: نسل دوم انقلاب نیز علاوه بر مشارکت در شکل گیری انقلاب اسلامی، به تثبیت و پاسداری از نظام اسلامی به ویژه در عرصه های جهاد و شهادت و زمینه سازی و پیشبرد ایجاد دولت اسلامی مبادرت ورزید.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: بر خلاف نظریات غربی ارائه شده، خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران شاهد گرایشی عمیق تر در نسل سوم نسبت به ارزشها و آرمانهای اصیل انقلابی است و از این جهت همه چیز برای نقش آفرینی نسل سوم و چهارم آماده است.

وی اظهار کرد: پیشرفت و اعتلای کشور امروز توجه و بها دادن به نسل جوان، خصوصا در مدیریت های میانی و حتی کلان و سپردن امور اجرایی کشور به نسل سوم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: مدیران نسل اول و دوم رمق خدمت در پستهای اجرایی را یا تقریبا از دست داده اند و یا در آستانه بازنشستگی طبیعی هستند و آن زمانی است که به ناچار باید عرصه را به دست نسل سوم بسپارند که هنوز مجال سعی و تلاش در محیط حقیقی را نیافته اند.

استاد حوزه ودانشگاه عنوان کرد: اگر مدیران نسل اول و نسل دوم فرصتی را که انقلاب سه دهه پیش سخاوتمندانه در اختیارشان گذارده، از نسل جوان دریغ ورزند به زودی شاهد حوادث ناگوار توقف تربیت مدیران برای آینده کشور خواهیم بود که تبعات سنگین و جبران ناپذیری برای کشور و نظام به همراه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha