جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اجراي طرح فاطميه به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) ويژه عموم در مدرسه علميه خواهران فاطمه

حوزه/ خانم رودانی پور با بیان اینکه ایام فاطمیه برگی ماندگار از تاریخ اسلام است، از اجرای طرح های فاطمی مدرسه علمیه خواهران فاطمه بنت الرسول (س) جاسک استان هرمزگان در ایام فاطمیه درسطح این شهرستان خبر داد.

خانم رودانی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) بیان داشت: ایام فاطمیه برگی ماندگار از تاریخ اسلام است و هرگاه صحبت از مظلوم و ظلم ظالم به میان می آید مظلومیت بانوی دوعالم در اذهان افراد آزاد اندیش نقش می بندد.

وی با اشاره به اینکه چندین طرح ویژه ایام فاطمیه در قالب های مختلف درسطح شهرستان جاسک اجرا خواهد شد، افزود: احقاق حق واقعی به دست و مشیت خداوند متعال انجام خواهد شد، ولی حوزه های علمیه خواهران در راستای تبیین جایگاه حضرت زهرا(س) و دفاع از مظلومیت این بانو، رسالت سنگینی بر عهده دارند.

استاد حوزه با تاکید بر اینکه حوادث صدر اسلام سرنوشت امت اسلامی را تغییر داد، خاطر نشان کرد: حضرت زهرا(س) به عنوان یک بانوی تاثیرگذار در حوادث ابتدای اسلام و اولین شخص در دفاع از ولایت حضرت علی(ع) در تاریخ اسلام است.

خانم رودانی پور با بیان اینکه ویژه برنامه ی ایام فاطمیه برای طلاب و عموم افراد شهرستان جاسک در همه گروه های سنی را شامل می شود، اظهار کرد: شناخت گوهر وجودی این بانوی ارزشمند کاری بس دشوار است اما مدیریت مدرسه علمیه خواهران فاطمه بنت الرسول(س) جاسک تصمیم به تبیین زوایای گوناگون زندگی حضرت زهرا(س) در قالب های مختلف از جمله برگزاری نمایشگاه حریم حوراء، اجرای مسابقه ادبی(مقاله، شعر و دل نوشته) ویژه عموم، مسابقه نقاشی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی، مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب، عزاداری و نوحه خوانی ویژه عموم بانوان، پخت غذای نذری و توزیع بین همسایه های مدرسه و غیره را دارد.

معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(س) جاسک هرمزگان یکی از راه های توسل به خداوند متعال را خدمت به مکتب اهل بیت(علیهم السلام) عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای ویژه برنامه های فاطمیه در ایام شهادت حضرت زهرا(س)، تاثیری گذاری مستقیم و غیر مستقیم بر عموم مخاطبان خود در همه گروه های سنی است.

خانم رودانی پور در پایان از همکاری های مدیر، طلاب و مبلغان مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(س) جاسک در راستای اجرای طرح فاطمی قدردانی کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha