شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام فنایی

حوزه/ حجت الاسلام فنایی در جمع مردم قزوین با بیان این که مردم با مشکلات و نارسایی هایی که وجود دارد، هیچ گاه دست از آرمان های انقلاب برنداشته و نخواهند داشت، گفت: حضور آحاد ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن یاس و ناامیدی برای دشمنان به همراه خواهد داشت.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم سوگواری و عزاداری از سوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین ظهر امروز در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد.

دراین مراسم، حجت الاسلام هادی فنایی ضمن تسلیت ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) با همه مشکلات و سختی ها همیشه همراه حضرت علی (ع) بود و هیچگاه ایشان را تنها نگذاشت.

وی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در دفاع از ولایت حضرت علی (ع) مشتاقانه جام شهادت را سرکشید .

استاد حوزه بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در برابر جریاناتی که بعد از رحلت رسول مکرّم اسلام(ص) به‌وجود آمد، ساکت ننشست و دست به مبارزه سیاسی زد و با سخنرانی‌های افشاگرانه، به بیان ماهیّت غاصبان خلافت و مصیبت‌های وارده توسط آن‌ها پرداخت.

حجت الاسلام فنایی در ادامه ضمن تبریک آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: انقلاب اسلامی واقعه ای بزرگ و بی نظیر در تاریخ بود، چرا که آحاد ملت ایران در برابر رژیم ستمشاهی ایستادند و پیروزی شیرینی را رقم زدند.

وی با بیان این که مردم با مشکلات و نارسایی هایی که وجود دارد، هیچ گاه دست از آرمان های انقلاب برنداشته و نخواهند داشت، اظهار کرد: حضور آحاد ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن یاس و ناامیدی برای دشمنان به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha