جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ نعیم قاسم در مراسم  شهادت حضرت زهرا(س)

حوزه/ شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، مردم لبنان و تمامی جهان را به اقتدا به حضرت زهرا (س) به عنوان یک الگوی کامل، دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، مردم لبنان و تمامی جهان را به اقتدا به حضرت زهرا (س) به عنوان یک الگویی که در زندگی، عملکرد و نقش خود یک انسان کامل بودند، دعوت کرد.

اسلام به عزّت و کرامت زن اهمیت می دهد

وی خواستار مقابله با انواع خشونت علیه زنان شد و گفت: زنان این حق را دارند که زندگی عزّتمند، با کرامت و محترمی داشته باشند و اسلام از این مسئله حمایت کرده است.

شیخ قاسم تصریح کرد: نباید از زن به عنوان کالایی که در شبکه ها و رسانه ها به شکلی تحریک آمیز برای کسب اموال برای تاجران به نمایش گذاشته می شود، استفاده شود؛ چرا که این مسئله بر جایگاه آن در جامعه تأثیر می گذارد.

باید به علم زنان و جایگاه آنان در تربیت نسل ها توجه شود

وی افزود: ما نمی پذیریم که زن تنها وسیله ای برای لذت جویی یا تجارت یا مورد استفاده مردان یا شرکت ها باشد و دعوت می کنیم که با آن به عنوان یک انسان تعامل شود و به علم، عمل، جایگاه، نقش او و تربیت کردن فرزندان و نسل ها توسط زنان توجه شود تا به سطحی برسیم که حضرت فاطمه زهرا (س) از ما خواسته است.

معاون دبیرکل حزب الله در بخش دیگر سخنان به گسترش فضای مثبت در پی تشکیل دولت اشاره کرد و گفت: باید به دولت فرصت و امید بدهند تا آنچه در بیانیه وزارتی پیشنهاد داده به ثمر برساند و ما به دنبال نا امید کردن نیستیم.

وی افزود: مهم این است که اولویت ها را به دولت گوشزد کنیم و مشکلاتی مثل فراهم آوردن فرصت شغلی برای جوانان، توجه به اوضاع اقتصادی و اجتماعی، مبارزه با فساد و جلوگیری از به هدر رفتن بیت المال برطرف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha