جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج رسانه استان کردستان

حوزه/ در بیانیه بسیج رسانه استان کردستان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه آمده است: تحقق کامل اهداف انقلاب در گرو همت، کار و تلاش بی‌وقفه جوانان مومن و بصیرت ملت در شناخت راه و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، سازمان بسیج رسانه استان کردستان در بیانیه ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن ماه از آحاد مردم همیشه در صحنه استان کردستان برای حضور در این جشن ملی دعوت کرد:

در بیانیه بسیج رسانه استان کردستان می خوانیم:

چهل سال است که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تلاش می‌کند که ملت ایران را از حرکت باز دارد اما ملت ایران در سایه فرهنگ‌ فاطمی و نهضت حسینی و تبعیت از ولی فقیه خویش از موانع عبور و با صبر و استقامت در برابر دشمنان انقلاب خویش را چهل ساله کرد و در روز ۲۲ بهمن با حضور در صحنه اتحاد و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان کشیده و چهل سالگی انقلاب را جشن خواهند گرفت.

اکنون ماموریت بزرگ انقلاب، همچنان تاکید بر معنویت و ارزش‌های اسلامی و انسانی، پیروی از اندیشه‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است و کم توجهی به این امور به معنی از دست دادن دستاوردهای بزرگ انقلاب تلقی می‌شود.

امروز علیرغم تحریم‌های آمریکا، در سایه حفظ و صیانت از ارزش‌ها و اصول مترقی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و عزت روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم که همه این دستاوردهای ارزشمند و گران سنگ را مدیون مجاهدت ملت ایران با توکل به خداوند و عنایت حضرت ولیعصر (عج) دانست.

نسل جوان امروز با افتخار به راه رفته این ملت، با فرمان‌پذیری از رهبر و مقتدای خود، با همه توان از امانت سنگینی که بر دوش دارد پاسداری می‌کند و باصلابت در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب گام بر می‌دارد.

بدون شک، تحقق کامل اهداف انقلاب در گرو همت، کار و تلاش بی‌وقفه جوانان مومن و بصیرت ملت در شناخت راه و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، همه قشرهای مختلف مردم را در این برهه حساس به حضور در صحنه به ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت می‌کنیم و بار دیگر در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید پیمان کرده و به جهانیان اعلام می‌کنیم تحت زعامت مقام عظمای ولایت تا رسیدن به قله‌های پیشرفت ایران اسلامی لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست.

وعده ما راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تمام شهرها و بخش‌های استان کردستان.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha