پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

​حوزه/ امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن روز دفن دیکتاتوری و سیاهی است، گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جوابی کوبنده به زیاده خواهی، دیکتاتوری و نفوذ استعمار در بین ملت های آزاده جهان است

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، در جمع طلاب اهل سنت سنندج اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از رویدادهای مهم در تاریخ این مملکت است که باید قدردان این روز سرنوشت ساز و مهم باشیم.

امام جمعه سنندج ادامه داد: امسال هم باید ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب کوبنده ای به یاوه گویی هوایی ترامپ و دیگر اذنابش بدهند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: این انقلاب همین گونه به دست نیافته است که برخی با کمال گستاخی برای آن خط و نشان بکشند.

ماموستا خدایی یادآور شد: امسال هم به مانند سالهای گذشته مردم با بصیرت ایران از هر قوم و مذهب با حضور تاریخی و بی نظیر در راهپیمایی 22 بهمن ماه، حس میهن پرستی و انقلابی گری خود را به جهان نشان خواهند داد.

امام جمعه سنندج گفت: حضور پرشور در راهپیمایی این روز خط بطلانی بر وعده های شیطانی دشمنان این آب و خاک خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مردم نجیب کردستان در طول این چهل سال از عمر انقلاب نشان داده اند که تا پای جان خود از این نظام حمایت خواهند کرد.

ماموستا خدایی با اشاره به اینکه 22 بهمن روز دفن دیکتاتوری و سیاهی است، گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن جوابی کوبنده به زیاده خواهی، دیکتاتوری و نفوذ استعمار در بین ملت های آزاده جهان است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha