پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: دشمنان این نظام ۴۰ سال است که همواره امید به یاس و ناامیدی در بین ملت ایران دارند، لذا امسال هم برای رسیدن به این خواسته نامشروع خود آرام نخواهند نشست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه که در مدرسه علمیه امام باقر علیه الاسلام شهرستان کامیاران برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین و اصلی ترین روزهای تاریخ این نظام اسلامی، 22 بهمن است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 ماه امسال برای ملت ایران بسیار مهم و سرنوشت ساز خواهد بود، گفت: دشمنان این نظام 40 سال است که همواره امید به یاس و ناامیدی در بین ملت ایران دارند، لذا امسال هم برای رسیدن به این خواسته نامشروع خود آرام نخواهند نشست.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه ملت ایران، ملتی با بصیرت و دشمن شناس هستند، تاکید کرد: علیرغم بسیاری از مشکلات که دشمنان این نظام و ملت در طول عمر پربرکت این انقلاب ایجاد کرده اند بازهم شاهدیم که مردم ایران همواره پشتیبان و حامی ولایت فقیه بوده و هستند.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: خوشبختانه حضور مردم ایران اسلامی به ویژه کردستان و شهرستان کامیاران در جشن های دهه فجر امسال بسیار خوب و بی نظیر بوده است و این دور از انتظار دشمنان بود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: دشمن نشان داده است که برای رسیدن به خواسته ها و آرزوهایش که 40 سال در انتظار آنهاست، دست به هر توطئه و دسیسه ای برای جدایی ملت و نظام می زند، لذا فردا هم ملت ایران باید هوشیار باشند و فریب حاشیه سازی های دستگاه های تبلیغاتی دشمنان و بعضا دشمنان داخلی را نخورند.

این استاد حوزوی اظهار داشت: لذا از همه مردم همیشه در صحنه و مومن شهرستان کامیاران و مناطق اطراف برای حضور در راهپیمایی فردا دعوت به عمل می آوریم تا شاهد افتخار دیگری در مبارزات مردم دلیر و انقلابی این دیار باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha