جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر هوایی از حماسه ۲۲ بهمن اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام سپهر با اعلام جزئیات برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز، گفت: سخنران مراسم قرار بود یکی از فرماندهان بلندپایه سپاه باشد، اما قطعی نشده است.

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اعلام جزئیات برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز، اظهارداشت: از صبح روز ۲۲ بهمن برنامه‌ها و غرفه‌های فرهنگی متعددی از سوی مراکز اجرایی و ستادهای دهه فجر اهواز همچون شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان، بنیاد شهید، حوزه علمیه، آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها اجرا خواهد شد.

وی اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفری در جایگاه ویژه راهپیمایی را یکی دیگر از برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز خواند و تصریح کرد: علاوه بر اجرای دهه‌ها گروه سرود دانش‌آموزی در مسیر راهپیمایی، یک سرود انقلابی توسط گروه ۱۳۵۷  نفری اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام سپهر، غرفه‌های پرسش و پاسخ حوزه‌های علمیه در طول مسیر راهپیمایی را دیگر برنامه روز ۲۲ بهمن اهواز بیان کرد و گفت: همچنین در طول مسیر راهپیمایی، غرفه‌هایی از سوی حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات برای پرسش و پاسخ و نشست‌های دوستانه پس از برگزاری راهپیمایی تعبیه خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، اجرای جنگ شادی توسط صداوسیما در میدان مولوی را یکی از برنامه‌های جذاب و شاد صداوسیمای خوزستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز اعلام کرد.

وی همچنین در خصوص سخنران اصلی مراسم، گفت: سخنران اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن قرار بود یکی از فرماندهان بلندپایه سپاه باشد، اما همچنان قطعی نشده و ممکن است در صورت عدم هماهنگی ایشان، از یک شخصیت استانی استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام سپهر، در پایان مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز را از ابتدای میدان مولوی، به سمت پل نادری، خیابان سلمان فارسی تا انتهای چهار راه آبادان اعلام کرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha