پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
استاد هادوی تهرانی

حوزه/ ۲۲بهمن چهل سالگی انقلاب را گرامی می داریم و همگی در آن با صدای رسا حمایت از تمام ارزش های انقلاب و ارزشمندان این نظام را فریاد می زنیم و به تمام مستکبران و منافقان داخلی و خارجی «نه» می گوییم تا همگان بدانند ایران اسلامی همچنان زنده و توفنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، متن پیام استاد هادوی تهرانی در خصوص دعوت مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و ذکر هم بایام الله (ابراهیم، ۵)
۲۲بهمن یاد آور لاله های سرخی است که در جویبار اسلام ناب محمدی (ص) ریشه دواندند و در آفتاب ولایت روئیدند و در انتظار منجی پرکشیدند و به ملکوت اعلی پیوستند تا نظامی پایه ریزی شود که به «أقیموا الدین و لا تتفرقوا فیه»(شوری ۱۳۰) عمل کند.
اقامه دین و تفرقه نکردن در آن عصاره تمام ادیان الهی است که جمهوری اسلامی ایران با این آرمان شکل گرفت و امروز در چهلمین سالگرد تولد این نظام مقدس باز باید در صحنه بود و خودی را از غیر خودی با انصاف و دقت بازشناخت.
آزاد شدگان و طُلقایی که در دوران کامیابی نظام، انقلابی شده و انقلابیون قبل از انقلاب را که سختی ها کشیده و مرارت ها دیده اند، به نام ضد انقلاب از میدان به در می کنند، بازشناسی کرد. هم آنان که در جایگاه های مختلف به اختلاس و ارتشاء و حیف و میل بیت المال مشغولند و با زر و زور و زیور به توسعه قدرت خود می پردازند.
امروز حضور در صحنه ی انقلاب تنها یک راهپیمایی ساده در روز ۲۲بهمن نیست که وظیفه همگان است در آن شرکت کنند، بلکه حضور آن است که سربازان خدوم انقلاب از مسئولین خاطی تفکیک شوند، تا مردم خداجوی ایران اسلامی بدانند که چه بس زحمت کشان بی ادعایی در این مملکت هستند که در جای جای آن به خدمت صادقانه مشغولند و نباید آنها را به دلیل خطای انقلابی نماها مورد کم لطفی قرار داد. انقلابی نماهایی که تا دیروز با انقلاب مخالف بودند و حکومت و اقتصاد اسلامی را نفی می کردند، امروز به اشکال مختلف مشغول سوء استفاده از فرصت هایی هستند که انقلاب به آنها داده است و انقلابی تر از انقلابیون اصیل شده اند.
۲۲ بهمن چهل سالگی انقلاب را گرامی می داریم و همگی در آن با صدای رسا حمایت از تمام ارزش های انقلاب و ارزشمندان این نظام را فریاد می زنیم و به تمام مستکبران و منافقان داخلی و خارجی «نه» می گوییم تا همگان بدانند ایران اسلامی همچنان زنده و توفنده است. ان شا الله

مهدی هادوی تهرانی
قم آشیانه آل محمد علیهم السلام
21 بهمن ماه 1397

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha