جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 480094
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
تصاویر/ حضور حماسی مردم کاشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه/ حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن که روز نمایش وحدت و همدلی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است بار دیگر باعث یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حوزه هنری استان کردستان امروز به مناسبت فرا رسیدن راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است :

دهه مبارک فجر مقطع رهایی ملتی است که بعد از سال‌ها از زیر یوغ استکبار بیرون آمده و با رشادت و جانفشانی به استقلال، آزادی و عزت و رسیدند و امروز هم کماکان از این موهبت الهی بهره مند بوده و به الگویی عینی برای جهانیان تبدیل شده اند.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران که مردمی ترین و فرهنگی ترین اتفاق در تاریخ جهان است بار دیگر نشان داد که ملت ایران همواره در مسیر دفاع از حق و حقیقت و مقابله با ظالم در صحنه حضور داشته و حتی یک لحظه از این دستاورد بزرگ پا پس نخواهند کشید.

امروز در شرایطی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را جشن می گیریم که آن نهال نوپا به ۴۰ سالگی خود رسیده و به درختی تنومند و بارور تبدیل شده است و نه تنها ملت ایران بلکه سایر ملت های آزاده جهان نیز در سایه این موهبت الهی بهره مند می شوند.

فرهنگی بودن یکی از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است و به همین دلیل همواره صاحب نظران معتقدند که انقلاب اسلامی نه تنها در کشور ایران بلکه در سایر کشورهای منطقه نیز قرائتی جدید را از حاکمیت دین و اسلام در جامعه ارائه کرد و در راستای مقابله با این تفکر است که دشمنان قسم خورده همواره تلاش می کنند تا از اعتلای بیشتر این نظام دینی و الهی جلوگیری کنند.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن که روز نمایش وحدت و همدلی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است بار دیگر باعث یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی خواهد شد و به همین دلیل نیاز است که در این روز حماسی و ملی همه اختلاف سلیقه ها کنار گذاشته شده و همه در کنار هم برای اعتلای بیشتر پرچم مقدس نظام اسلامی در صحنه حمایت عمومی از انقلاب و نظام اسلامی حضور پیدا کنند.

بدون شک ۲۲ بهمن و حضور در راهپیمایی دشمن شکن این روز تاریخی، فرصتی مناسب برای تجدید بیعت با آرمان های شهدا و امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) و حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) است.

هنرمندان، رئیس و کارکنان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه این استان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان یکی از مهمترین روزها در تاریخ گهربار انقلاب اسلامی امیدوار است که این حضور بار دیگر اقتدار و عزت بیشتر را برای ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به بار آورد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha