پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام حکمت حکیمی فر

​حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: تروریسم دولتی آمریکا بعد از نقض عهد و خروج از برجام، اعمال تحریم اقتصادی جدید با همراهی دولت های نان به نرخ روز خور اروپائی علیه ملت بزرگ ایران اسلامی چهره نحس شیطانی خود و دستان چدنی آنها رو شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، شب گذشته در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان ضمن تبریک روز ملی 22 بهمن بیجار اظهار داشت: انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای فقیه جامعه الشرایطی بود که می‌خواست رهاننده‌ مردم از بند استبداد و استعمار و تامین کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آنها باشد.

این استاد حوزوی ادامه داد: 22 بهمن سالروز تجلی عزت وغرور ملت ایران  اسلامی و رهایی آنها از چنگال ظالمان و نظام سلطه است، این حرکت عظیم که الهام گرفته از حماسه باشکوه کربلا و یادآور روحیه آزادیخواهی حضرت سید الشهدا بود، ریشه در عمق وجود ملت غیور ایران دارد.

حجت الاسلام حکیمی فر اظهار داشت: اکنون که به اذن الهی چهلمین سال عمر پرفروغ نظام شکوهمند اسلامی ایران را با وحدت و یکدل درکنارهم جشن می گیریم، دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی، اعم از منافقین، وهابیون، صهیونیزم جهانی در راس همه آنها شیطان بزرگ تروریسم دولتی آمریکا تمام توان و قوای خودشان را به کار بستند تا شاید جلوی حرکت پیشبرنده انقلاب اسلامی را بگیرند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت افزود: تروریسم دولتی آمریکا بعد از نقض عهد و خروج از برجام، اعمال تحریم اقتصادی جدید با همراهی دولت های نان به نرخ روز خور اروپائی علیه ملت بزرگ ایران اسلامی چهره نحس شیطانی خود و دستان چدنی آنها رو شد.

امام جمعه شهر توپ آغاج گفت: از سویی شکست های پی در پی نظام سلطه و تروریسم دولتی آمریکا و ایادی شیطانی شان (صهیونیزم  ووهابیون سعودی ) در خاورمیانه بویژه در سوریه،عراق و یمن به دست و پا زدن برای بقای خود هستند، اما  مشیت الهی بر این استوار است که ظلم باقی نخواهد ماند و این آزادی خواهان جهان هستند که نظام جهانی و تمدن نوین اسلامی را با محوریت ایران اسلامی ترسیم خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha