جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه مهاباد

حوزه/ امام جمعه مهاباد با بیان این که مهم‌تربن دستاورد انقلاب اسلامی عزتی بود که بر اساس آیات قرآن برای مردم به ارمغان آورد، گفت: انقلاب اسلامی عزت را به مسلمین برگرداند و کشورهای مسلمان را بیدار کرد و آن‌ها ایران را الگو قرار داده و مقابل استکبار ایستادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، ماموستا عبدالسلام امامی شامگاه یکشنبه در همایش «چهل سال استقامت، چهل سال تبلیغ» که در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد اظهار داشت: در ایام شهادت حضرت زهرا (س) قرار گرفته‌ایم و در روایات اهل سنت ده‌ها روایت در مورد فضایل حضرت زهرا (س) موجود است و ما به عنوان پیرو مکتب امام شافعی که حب اهل بیت را بزرگترین فریضه خود می‌داند به اهل‌بیت علاقه داریم.
امام جمعه مهاباد افزود: مهم‌تربن دستاورد انقلاب اسلامی عزتی بود که بر اساس آیات قرآن برای مردم به ارمغان آورد؛ انقلاب اسلامی عزت را به مسلمین برگرداند و کشورهای مسلمان را بیدار کرد و آن‌ها ایران را الگو قرار داده و مقابل استکبار ایستادند.
ماموستا امامی اظهار کرد: امروز در همه عرصه‌های علمی جزو رتبه‌های برتر دنیا هستیم؛ تفاوتی میان ایران امروز و ایران چهار دهه قبل وجود دارد و آن این است که آمارهای امروز نشان می‌دهد ایران در بدبینانه‌ترین حالت قدرت سیزدهم دنیا و در عرصه موشکی قدرت پنجم دنیا است.
وی تصریح کرد: راز موفقیت انقلاب اسلامی وحدت شیعه و سنی است و اگر جایی هم به هم‌دیگر نقد داریم باید در مجامع علمی حل و فصل کنیم و نباید اجازه بدهیم دشمن از ما استفاده کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha