جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شکوه حضور مردم انقلابی در  جشن بزرگ انقلاب

حوزه/ مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در هوای زمستانی و بارش باران، به خیابان ها آمده اند تا برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان خود در حراست از انقلاب اسلامی بیفزایند

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در هوای زمستانی و بارش باران، به خیابان ها آمده بودند تا برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان خود در صیانت از انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا بیفزایند.

مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال از ساعت 9 صبح امروز در 1000 شهر و 10 هزار روستا آغاز شد و ایرانیان افتخار آفرین در حالی که پرچم های مقدس جمهوری اسلامی را دست داشتند، به میدان آمده بودند تا نشان دهند پای انقلاب ایستاده اند.

مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی اعم از زن و مرد، پیر و جوان با فریادهای «الله اکبر، خامنه ای رهبر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل»، و با حمل دست نوشته ها، باردیگر خروش خود را به رخ دشمنان نظام ایران اسلامی کشاندند.

مردم با هر سلیقه و تفکری امروز آمده بودند تا فریاد بزنند هیچ‌گاه در برابر ظلم و ستم، استبداد و استکبار کوتاه نیامده و دست از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی برنمی‌دارند و همچون روزهای اول انقلاب پشتیبان نظام اسلامی بوده و امروز با حضور خود چهل سال افتخار و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.

امروز صحنه‌هایی زیبا از وحدت و همبستگی در شهرها و روستاهای ایران اسلامی به نمایش درآمده بود؛ کودکان به همراه پدران و مادران و با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به خیابان آمده بودند تا در جشن انقلاب شرکت کنند و عظمت و اقتدار ملت را به رخ جهانیان بکشانند.

امروز تجلی وحدت، همدلی، عشق و وفاداری به امام امت، مقام معظم رهبری، انقلاب، اسلام، قرآن و ایران در جای جای ایران اسلامی موج می‌زد و مردم همه بر این نکته تأکید داشتند که جمهوری اسلامی ایران برای نسل‌های آینده و جهانیان الگو و نمونه است و مردم باید آن را حفظ کرد.

 مردم شهر تهران نیز از مسیرهای تعیین شده با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، با نظم و شکوه خاصی از مسيرهای دوازده گانه به سمت میدان آزادی حرکت کردند     و با فریادهای دشمن شکن خود، نفرت و انزجار خود را از یاوه گویی های افراد حقیری همچون ترامپ را به گوش جهانیان رسانند

میدان آزادی مملو از جمعیتی بود که آمده بودند تا یک بار دیگر با آرمان های امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید میثاق کنند و به آمریکا و مزدوران منطقه ای استکبار بگویند تا پای جان در دفاع از انقلاب ایستاده اند.

برپایه این گزارش، حدود 7 هزار خبرنگار و تصویربردار داخلی و خارجی، حماسه آفرینی امروز ملت سرافراز و انقلابی ایراه را به سراسر دنیا مخابره کردند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha