پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر از حضور مردم انقلابی ایلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز جشن چهل سالگی ایران اسلامی علیرغم فشارهای بی سابقه دشمنان، با شکوه و جلال خاصی برگزار شد و همین امر باعث تعبیر نشدن خواب های بیگانان و دشمنان این نظام و ملت گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، در حاشیه راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن ماه در سنندج اظهار داشت: امروز ملت ایران و به ویژه مردم استان کردستان ثابت کردند که بعد از 40 سال هنوز حامی و پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: امروز جشن چهل سالگی ایران اسلامی علیرغم فشارهای بی سابقه دشمنان، با شکوه و جلال خاصی برگزار شد و همین امر باعث تعبیر نشدن خواب های بیگانان و دشمنان این نظام و ملت گردید.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با اشاره به اینکه این ملت هرگز پشت نظام را خالی نمی کنند، گفت: با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد، بازهم می بینیم که ملت ایران با بصیرت و دشمن شناس هستند و به خوبی اوضاع سیاسی داخلی و خارجی کشور را رصد می نمایند و به خوبی می دانند که عدم حضور در عرصه های ملی باعث تقویت دشمن و خدایی ناکرده تضعیف نظام می گردد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان بیان داشت: از سال گذشته و شاید پیش تر هم رسانه های بیگانه برای کم رنگ کردن مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال تلاش های بسیاری داشته اند، ولی امروز مردم جواب دندان شکنی به آنان دادند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در ادامه تاکید کرد: دشمنان بدانند که ملت ایران هرگز حاضر نیست که استقلال و عزت خود را به معامله بگذارد، زیرا برای اقتدار و صلابت این نظام مردم هزینه ها و خونهای زیادی را داده اند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: اگر بخواهیم از امروز در آینده یادی کنیم باید امروز را روز خاکسپاری استکبار به ویژه آمریکا و ایادیش نامگذاری کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha